• Lau3888
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2023
hallo kunnen jullie mij helpen ik ben aan het kijken voor een tv voor mijn spelcomputer en computer.
het prijsverschil maakt het verschil niet.
hierde de link van de tv´s waar ze worden vergeleken.
http://www.kieskeurig.nl/...288EF4E2AC125752100485563
graag advies.
gr.laurens _/-\o_
ps. ik heb hier naar een van de goede statistieken gekeken.
als jullie een andere goeie tv weten van prijs kwaliteit verhouding zeg het dan.

lau3888

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:38

St@m

@ Your Service

Waar twijfel je precies over?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Hallo Lauerens, welkom op GoT :)

Ik zal je helaas moeten teleurstellen, want je topic voldoet niet aan een aantal richtlijnen waaraan iedere tweaker zich dient te houden. Als eerste is je topic start erg mager: je dump een link en vraagt wat wij ervan vinden. Maar dat is natuurlijk niet zo belangrijk. Veel belangrijker is wat JIJ ervan vindt, en dat zie ik nergens terug. Verder wordt het op deze manier een "wat moet ik kopen" topic. Helaas zijn veel tweakers hier erg allergisch voor, zeker met een dergelijke sumiere topic start ;)

Wat je nu het beste kan doen is eens rond gaan kijken. Er is namelijk al een topic over deze serie TV's: madwurmz in "[LCD TV] Sharp AQUOS (alle series)" . Ik denk dat misschien een aantal van je vragen daar beantwoord zullen zijn, en anders kun je ze daar stellen. Vergeet verder ook niet om onze [FAQ] Welke TV moet ik kopen? FAQ te lezen. Die staat vol met tips en dingen waar je op moe letten bij de aankoop van een TV. En nog het allerbelangrijkste: ga naar de winkel en ga eens lekker naar verschillende modellen kijken!

Lees aub ook even Forum FAQ #topicplaatsen ! Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.