Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Meerdere Schermen met één scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Acer Aspire 3000 met daaraan hangend een Benq beamer. Een vrij simpel iets wat in eerste instantie direct zou moeten werken. Helaas herkend Windows XP de beamer en het eigen scherm als 2 verschillende schermen waardoor ik met een splitscreen ga werken. Ik zie dus op één scherm gewoon de inhoud, en op het andere scherm enkel de achtergrond. Ik kan alle objecten naar elkaar toe slepen.

Ik heb al via apparaatbeheer één van beide uitgeschakeld, maar helaas blijft Windows met twee schermen werken. Eveneens denk ik dat Acer Gridvista problemen levert (al staat dat gewoon uitgeschakeld), maar leverde ook geen resultaat.

Wie o Wie kan mij helpen?

Robin

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik snap je probleem niet? :?

Wat wil je nou precies op werlk scherm kunnen doen/bereiken/zien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus op het scherm dat op de laptop zit, dat is tenslotte ook het enigste scherm, gewoon alles kunnen zien. Tevens wil ik dus een kopie van mijn scherm op de beamer zien.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat heet iets met Clone in de instellingen van je grafische kaart. Staat waarschijnlijk zelfs in het boekje of PDF van de grafische kaart.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Bedoel je een soort picture in picture?, Zoiets zoek ik ook maar dat zit niet standaard in XP zover ik weet.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Je dient dan het beeld te clonen, ipv de optie die je nu hebt. Waarschijnlijk stretch je het nu over de 2 schermen.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 14:32
Het heet Clone of Mirror inderdaad. Nu is de beamer gewoon een 2e scherm.

Een andere optie is om gebruik te maken van de mirror-functionaliteit van UltraMon als je videodriver het niet support:

www.ultramon.com
Pagina: 1