Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista] Programma`s en Onderdelen < Vreemd probleem

Pagina: 1
Acties:

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
Heel erg appart, gister wilde ik wat software verwijderen van mijn Vista Home Premium (legaal)
Ik kreeg opeens een hele vreemde software lijst bij "Programma`s en onderdelen" ik mis veel software pakketten in deze lijst

Zie http://ff.gehost.nl/softwarelijsvista.jpg

Ik kan niets verwijderen, echter als ik herstelpunt van 2 weken gelden terug zeg dan krijg ik mijn gewone software lijst weer te zien. Als ik dan weer software uninstalleer dan lukt dat, maar klik ik mijn venster weg en open ik deze weer dan krijg ik weer dat vreemde gebeuren.

Ik heb op google gezocht en ook op GoT maar kan er eigenlijk niet echt iets over vinden

Erg vreemd..

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Leuk screenshot maar.....

.... ik zie er niets vreemds aan? Wat mis je? En wat is er 'plotseling' verschenen in die lijst?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
Die hele rits Microsoft Office software, en als je rechts kijkt staat er ook geen grootte bij, als je er op gaat staan, dan krijg je ook niet de knopppen wijzig te zien, ook dubbelklikken heeft geen zin, er gebeurt dan niets.

Ik heb veel meer software geinstalleerd staan dan er zichtbaar is in de lijst, bijvoorbeeld winrar, etc.

Als ik nu een herstelpunt terug zet, dan krijg ik gewoon te zien Microsoft Office 2007 te staan, die ik in geheel kan verwijderen, Winrar staat er dan ook weer bij en mijn extra software. Ook staat de grootte van het software pakket er weer bij, en als ik er eentje aanklik krijg ik de keuze om te wijzigen of te verwijderen.

Erg vreemd, nod32 3.0 legaal vindt niets, ook spyware scanners vinden niets. heeft ook geen virus of spyware ingezeten vanaf de laatste re-install. (1.5 maand terug.)