Toon posts:

simpele laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers,

ik ben op zoek namens mijn moeder naar een (2e hands) laptop,

ze wil alleen maar: tekstverwerken, internet en msn+mail.

heeft iemand een idee waar ik een fatsoenlijke laptop weg haal en/of ideen!

alvast bedankt..

edit: ze wil geen net/sub notebook

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 21:01 ]

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-01 00:21

Zuurstok

Passionately curious

Al gedacht aan een netbook ?
voldoet meer dan genoeg voor wat tekstverwerken, internetten, mailen en wat chatten.
Denk dan aan een Asus eee 1000H, leuk nettopje voor een leuke prijs IMO.

ghenz

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Verwijderd

Topicstarter
Ghenzi schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:54:
Al gedacht aan een netbook ?
voldoet meer dan genoeg voor wat tekstverwerken, internetten, mailen en wat chatten.
Denk dan aan een Asus eee 1000H, leuk nettopje voor een leuke prijs IMO.

ghenz
heb ik ook voorgesteld helaas vindt ze dit te klein.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
op marktplaats?

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 17:10

TMC

Ik zou gewoon even in de pricewatch kijken naar de goedkoopste HP/Compaq. Zowel mijn vader als mijn moeder hebben er eentje van <€500 met Core Duo processor, en het zijn echt prima dingen. Goed afgewerkt, aardig schermpje, zéér stevig, zeer goed toetsenbord. Je kan er geen buil aan vallen.

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-01 15:28
misschien ken je Marktplaats.nl? Of de www.tweakers.net/pricewatch?

[ Voor 35% gewijzigd door Ghannes op 02-02-2009 21:04 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2025

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De ene persoon kan tekstverwerken met Wordpad, de andere moet iets grofs als QuarkXPress hebben. Dus alleen daar heb je al de keuze te maken tussen 512MB en 4GB RAM... Dat geldt ook voor je overige eisen/wensen.

Dus nee, zelfs 2e hands kan ik je een laptop tussen 100 en 4000 Euro aanraden en daar ben je ook niet mee geholpen. Iets meer zelf denken/zoeken is waarschijnlijk handiger?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Basis Notebook - december 2008. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.