Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

touchpad sneller maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik ben nieuw hier op dit fantastische forum!! Ik volg het al een lange tijd maar nu zit ik met het volgende...
Ik had vroeger een laptop met een 15 inch scherm en gebruikte altijd de touchpad om te navigeren. Nu heb ik een nieuwe laptop gekocht een acer met een 18.4 inch scherm maar ik moet wel 3 keer aanleggen om te navigeren, om dus van links naar rechts over het scherm te bewegen. Ik heb de instellingen qua beweging al op maximaal staan maar dat helpt niet, hij blijft maar traag navigeren!
Zijn er hier oplossingen voor? Of kun je in het register aanpassingen maken om dat ding sneller te laten bewegen?
Ik ben ten einde raad en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten Kris.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT...

Heb je al met Acer gebeld of op hun site gekeken? Kan me voorstellen dat het touchpad bijvoorbeeld ook nog eigen (te downloaden) software heeft of dat er een helpdesk is die misschien je vraag kan beantwoorden.

Ik weet; hier kom je nu niet veel verder mee maar de inhoud van je eerste topic is wat karig (waaronder het niet melden van het modeltype, bijvoorbeeld). Helaas kunnen wij niet ruiken wat je hebt staan of wat je al geprobeerd hebt dus als je een bak meer info hebt: gaarne!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Laptop is een acer 8930, synaptics touchpad met driver versie 10.2.4.1.04 april '08. windows vista 32 bit. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

• stefanwitkamp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-11 13:52
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:05:
[...] Ik heb de instellingen qua beweging al op maximaal staan maar dat helpt niet, hij blijft maar traag navigeren!
[...]
bedoel je daarmee dat je in configuratiescherm>pointer speed (aanwijzer snelheid ofzoiets) op max hebt staan???
sjonge.. wel apart dat ie dan zo sloom is...

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat bedoel ik aanwijzersnelheid op maximum gezet. :'(

• stefanwitkamp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-11 13:52
hmmmmm, oudere driver?? ik weet alleen dat mijn muisje (wel op een 15,4 maarja,) met de maart 06 versie (8.x) wel goed werkt, terwijl de snelheid met iets boven gemiddeld erg goed te doen is.... down/upgrade van driver?

Verwijderd

Topicstarter
De driver die ik geinstalleerd heb is de laatste versie uitgebracht. Ik veronderstel dat ik toch niet de enige ben met dit probleem, iedereen met een 17 inch laptop of groter moet er toch mee te maken hebben |:(
Er is waarschijnlijk een instelling die ik over het hoofd heb gezien of er moet hier toch wel ene "slimme" zijn die een register aanpassing weet :)
grtz
Pagina: 1