Toon posts:

Def Jam: Fight for New York op Xbox360?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal jaar geleden kwam er op de Xbox (de oude welteverstaan)
een lekker groffe straatvechtersgame uit. Deze speel ik nu nog regelmatig met een aantal vrienden,
en we zijn het er over eens dat we het toch echt leuker vinden dan normale fighting games zoals Dead or Alive.
Weet iemand misschien of er een spel is wat hier een beetje op lijkt?
Het Def Jam: Icon vonden we namelijk helemaal niets.

Hoor graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Naar mijn weten is er ook geen enkel spel op de 360 of PS3 wat er maar in de buurt van komt. FFNY was echt een supergame, een 'next-gen'-versie zou meer dan welkom zijn.

Verwijderd

@ Crowbar: Def Jam Icon is helemaal niet slecht hoor.

De eerste Def Jam was vooral worstelen in de ring.
Fight for NY was eerder straatvechten en kon je 2v2 doen (offline MP héél leuk) Deze vond ik ook de beste van de reeks. Jammer was dat de balans soms ver te zoeken was, met Crow (Snoop) paktje je iedereen. Met Danny Trejo vond ik het wel leuk vechten, een kleerkast vol met tattoos en mokerslagen à volonté :D
De wapens die je kon oppikken, dat had wel iets.

Icon heb ik gekocht als launchgame van de ps3 en ik speel dit bijna 2 jaar na datum nog wel eens. Een potje 1v1 knokken met een vriend is altijd leuk. Enkel de lange laadtijden tussen het kiezen van je vechter en het vechten zelf vind ik een probleem. Voor de rest uitstekende muziek, coole fighters en verschillende plaatsen om te knokken (meer 'venues' mocht wel maar goed), ook verschillende vechtstijlen.
Grote verschillen: geen wapens meer, wel hazards die je veel damage doen als je erop staat.
Je hebt nu ook elk 1 lied dat je kiest als het jouwe. Door middel van te 'scratchen' kan je dit veranderen naar de jouwe, en je activeert er ook de hazards mee als je tegenstander erin staat (of eerder: ligt ;-))
Favoriete vechters: Sean Paul, Anthony Anderson (andere naam in het spel - hij is je vijand in de storymode), Fat Joe (geheime code om hem vrij te spelen) en The Game.

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
@Vanholm: ik schrijf ook nergens dat Icon slecht is :) Ik heb het spel amper gedaan, alleen de demo gedownload. Dat kon mij onvoldoende overtuigen om tot aanschaf over te gaan... Wat ik ervan zag en las, was niet hetgeen dat nou juist zo tof was in FFNY. Dat was een mooie mix tussen verschillende vechtstijlen. Wel met enige balancing issues, maar ja, Snoop is natuurlijk wel gangster ;)

• SPiNaL1976
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-01-2015
DEF JAM Fight for NY is echt een geweldige fighting game.

Het is zonder twijfel de vetste single player ervaring in het genre.
Bij andere fighting games speel je 2/3 rondes en daarna weer daarna weer etc..
Hierbij heb je echt een vet verhaal plus je caracter die je helemaal persoonlijk kan maken ...

Ik hoop nog op een nieuwe versie via downloads op PSN.
Anders overweeg ik echt een xbox of een 360 te halen.

ik snap daarom niet waarom ze het concept zo hebben weten te verkrachten met Icon.
Ik hoop nog steeds op een waardige opvolger of remake.

[ Voor 14% gewijzigd door SPiNaL1976 op 12-08-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
amen, def jam icon is echt waanzinnig ruk vergeleken met de vorige versie.

Je kan ufc undisputed 2010 proberen, maar ik moet zeggen dat de def jam ny versie toch leuker is imo
Pagina: 1