• xehbit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-07 17:44
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb een RAM-GEHEUGEN gehad. van 512MB (256MN-DDR-PC3200-CL3) Maar die past helaas niet in mijn computer DELL Demension 8200, Het is ene P4 Moederboard en P4 geheugen.

Wat is er dan toch fout?

Mvg, Kevin

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je PC heeft RDRAM. Jij hebt nu DDR1 geheugen gekocht, en dat past idd niet.

• xehbit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-07 17:44
Oke, En hoeveel zal zo'n 512 MB Geheugenstripje kosten? voor mijn pc?

Verwijderd

http://tweakers.net/pricewatch/cat/552

Ik zou er niet meer in investeren ..

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zeker niet aangezien je RD ram altijd per 2 moet steken, en dus minstens 2 latjes zal moeten kopen...

Life is simple, make choices, don't look back...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kijk of je het 2e hands kan vinden voor weinig. Zeg minder dan 30 euro voor 2 reepjes. Als je dat voor die prijs niet kan vinden kan je beter een andere PC kopen, en deze PC verkopen. Je zal dan goedkoper uit zijn.

Een vergelijkbare PC met 512MB RAM kan je wel vinden voor rond de 60 euro.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst welkom op GoT.
We verwachten hier dat je zelf de moeite neemt om even op te zoeken wat voor geheugen je nodig hebt en dus of het gaat werken met het geheugen dat je hebt.
Er bestaat niet zoiets als 'p4 geheugen', zeker de Pentium 4 had een vrij ruime selectie geheugen waarmee het overweg kon (SDR SDRAM, DDR SDRAM, RDRAM, DDR2 SDRAM, en mogelijk ook nog DDR III SDRAM).
Kijk dus in de handleiding wat je nodig hebt. Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat dit toch wel tot de basis hoort die we van een tweaker mogen verwachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.