Micropayment dienst gezocht mét lead tracking

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 08:53

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een micropayment dienst die ook in nederland werkt. Voorwaarde is dat ze de mogelijkheid hebben om leads te tracken (via Analytics/Adwords). Dus een soort van optie hebben waar je een return url invult na afronding van de betaling waar ik dan de lead tracking code neer kan zetten. Bij Mollie en Targetpay kan dit, alleen dan moet je de advanced opties gebruiken. Maar ik wil juist makkelijk (en snel) micropayments aan kunnen maken en gebruiken zonder met de API te stoeien.

Ik gebruik momenteel Targetpay, ik heb ze al gemaild met de vraag of hun easy diensten eventueel een uitbreiding zullen krijgen met deze optie. Ik kreeg reactie dat ze er mee bezig gaan, maar hij kon niet zeggen op wat voor termijn.

Wie kent een dergelijke dienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:31
Niks gezegd :X

[ Voor 78% gewijzigd door dev10 op 02-02-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paypal, Google Check out, mENABLE en DAOpay... om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 08:53

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
Dank voor je lijstje. Maar geen van allen ondersteund iDeal, dit had ik niet vermeld, maar dat is ook een voorwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:37

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Geen idee wat dit met programming te maken heeft. Hier hoort het dan ook echt niet thuis. Zoeken naar een partij/dienst die je helpt met een iDeal implementatie inclusief tracking e.d. kan je prima zelf. Waarom je de advanced opties van andere partijen niet wil gebruiken is me een raadsel. Dat werkt prima.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.