Logitech v220- hoe zonder dongle gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Logitech v220 aangeschaft

en aangezien ik bluetooth in mijn laptop heb wil ik de muis graag zonder
dongle gebruiken, maar hij vindt de muis niet.

Iemand die me kan helpen? De zoekfunctie heeft mij niet geholpen evenals google.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-07 19:45
Is het wel een bluetooth muis? Volgens mij nl. niet. Je zou misschien de 220 in moeten ruilen en deze moeten kiezen.

Edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door Merijn70 op 02-02-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat zou niet echt leuk zijn. Het is namelijk wel een bluetooth ontvanger op 2.4ghz. Ik zou het vreemd vinden als dat dan ook niet zou kunnen werken op de ingebouwde ontvanger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-07 19:45
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:51:
Hmm dat zou niet echt leuk zijn. Het is namelijk wel een bluetooth ontvanger op 2.4ghz. Ik zou het vreemd vinden als dat dan ook niet zou kunnen werken op de ingebouwde ontvanger..
Volgens mij moet je echt een muis met het Bluetooth logo aanschaffen wil je hem op je eigen (interne) Bluetooth ontvanger gaan gebruiken. Ik heb zelf een wat ouder Bluetooth modelletje (Logitech M-RBB93 Mouse) en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals Merijn al zei, het is geen BT maar een RF ontvanger :) En ik zie nergens het tekentje staan van BT, alleen een USB afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben gelijk :). Nahjah dat is dan jammer opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:11
Het werkt inderdaad op 2.4 ghz, maar niet met bluetooth.
Het is een RF ontvanger alleen te gebruiken met deze muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
Ik heb eens een Logitech bluetooth gehaald bij Kringloop, en die werkte gewoon met een no-name Bluetooth stickje (moest wel knopje op de onderkant van toetsenbord indrukken, anders werd hij niet gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er toevallig ook rf ontvangers voor de muis die niet uitsteken los te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:20:
Zijn er toevallig ook rf ontvangers voor de muis die niet uitsteken los te krijgen?
Nee, deze zijn specifiek voor een muis gemaakt. Je zult dan een muis moeten uitzoeken met een kleine reciever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Sowieso, waarom extra kosten maken voor zo'n kleine rf ontvanger? Haal gewoon een bluetooth muis, verkoop die V220 die je nu hebt en klaar ben je.
De V270 is wel bluetooth en kost minder dan 30 euro, of de V470 voor 35 euro. Of een microsoft bluetooth muis, ook goede kwaliteit en ook zo rond de 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
edit

[ Voor 92% gewijzigd door Hardcore-Maniac op 02-02-2009 17:41 ]

Pagina: 1