Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tekst onzichtbaar in word-2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vreemd probleem met word-2003. De tekst is onzichtbaar. Als ik ctrl+a doe, dan zie ik wel allemaal zwarte balken, die de geselecteerde tekst aangeven. De tekst is er dus nog wel. Sterker nog, als ik het print, dan staat de tekst gewoon op papier.

Het eerste waar ik aan dacht, was dat de tekstkleur misschien op wit zou staan. Maar dat is dus niet het geval.

Het vreemde is dat dit probleem zich ook voordoet met bestaande documenten, die op een andere pc geen problemen geven.

Weet iemand wat hier aan de hand is? :?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Font in puin?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:46

Wish

ingwell

Fontgrootte = 1?

Ah, dan zou hij de tekst ook niet printen natuurlijk (of in heel kleine puntjes ;) ).

Dan zou ik idd eens van font veranderen en kijken of dat het oplost.

[ Voor 84% gewijzigd door Wish op 02-02-2009 15:42 . Reden: leren lezen ]

No drama

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Dan zou het niet normaal op papier moeten verschijnen.

@TS: Probeer eens een ander Font te gebruiken en kijk of het dan wel werkt? In dat geval: font opnieuw copieren vanaf een andere PC

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^

Dat lijkt me idd veruit het meest voor de hand liggende.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

zou ook aan "revisies" / document historie te maken kunnen hebben.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net achter de pc gekropen waar de klachten vandaan kwamen en het bleek weer te werken. Blijkbaar was een herstart voldoende. Geen idee waar dit door veroorzaakt moet zijn :?

Maar in elk geval bedankt allemaal :)
Pagina: 1