Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een wagen gekocht waarin een cradle zit voor een sony ericsson T630.De meesten van jullie zullen dit wel als iets uit de oertijd beschouwen, maar ik ben toch op zoek naar een degelijk tweedehands toestel.Ik heb er enkele gevonden op e-bay Duitsland, maar probleem is dat deze niet in het nederlands kunnen ingesteld worden.Weet er iemand of er Nederlands kan geïnstalleerd worden en hoe of waar dat dient te gebeuren?

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 03-02-2009 01:23 . Reden: Aanhef en groeten/danken is niet nodig ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je naar Nederlandse firmware gezocht, die op de telefoon geïnstalleerd kan worden?

Edit: Welkom op GoT trouwens :)

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 02-02-2009 15:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, waar vind ik dat?

Verwijderd

probeer eens wat SE liefhebber sites, anders misschien de termen "Firmware Dutch T630" ?

Verwijderd

http://www.phonedog.com/c...son-t630_user-manual.aspx hier kun je de gebruiksaanwijzing downloaden. Er is wel degelijk een taalmenu in het toestel. Je kunt het dus naar alle waarschijnlijkheid instellen op Nederlands.

Edit: naar alle waarschijnlijkheid toegevoegd.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 23:00 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
We verwachten hier dat je in staat ben om wat zoekopdracht op Google af te schieten. Wees creatief, gooi wat termen door Google en meld het hier als je het dan nog niet kunt vinden. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1