Toon posts:

Bij scherm aan/uit geen pc activiteit meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik heb me suf gelezen over de Ultrasharp 2408WFP rev A01, maar wat ik niet tegen kom is hoe het komt dat wanneer ik op de Power button van het scherm druk om de monitor uit te zetten en deze daarna weer aan wil doen er geen beeld meer komt. De Pc lijkt even actief te worden, maar er verschijnt tenslotte alleen maar de melding krijg:

"There is no signal coming from you computer"
Press any key on the keyboard of mouse to awake it or press the
Imput button on your display to switch to another source."
.

Ik moet de pc dan opnieuw opstarten en dat kan nooit de bedoeling zijn. Ook als ik een uurtje weg ben geweest en op een toets druk gebeurt er niets anders dan dat alleen bovenstaande melding die in beeld komt.

Maar wat ik ook probeer het lukt me niet er verandering in te brengen. Ik doe iets verkeerd natuurlijk maar wat?

Wie wil of kan me helpen.

Mvg,
Methusalem.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 13:38

Tags NL

Harmful or Harmless?

Hoe heb je hem aangesloten dan? (DVI/VGA) Het kan zijn dan hij niet automatisch naar de juiste ingang switched, heb je een knopje op de voorkant van je monitor om van 1 naar 2 te switchen?

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Topicstarter
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:19:
Hoe heb je hem aangesloten dan? (DVI/VGA) Het kan zijn dan hij niet automatisch naar de juiste ingang switched, heb je een knopje op de voorkant van je monitor om van 1 naar 2 te switchen?
Op DVI 1 aangesloten zowel op de PC als de monitor.

• mvb66
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-05 14:40
Met dezelfde monitor in combinatie met een Ati radeon X600 heb ik ook deze problemen gehad.
Switchen helpt dan niet. Ik heb verschillende oplossingen van internet uitgeprobeerd, echter zonder resultaat.
Ik heb uiteindelijk een ander merk videokaart erin gezet, waarna het opgelost was.

Verwijderd

Topicstarter
mvb66 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:28:
Met dezelfde monitor in combinatie met een Ati radeon X600 heb ik ook deze problemen gehad.
Switchen helpt dan niet. Ik heb verschillende oplossingen van internet uitgeprobeerd, echter zonder resultaat.
Ik heb uiteindelijk een ander merk videokaart erin gezet, waarna het opgelost was.
Ik heb een ATI Sapphire Radeon HD3650,512MB, DDR3, PCI Express videokaart in de pc zitten, maar om er nu meteen maar een andere in te zetten gaat me iets te snel. Het zou toch anders moeten kunnen.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:57:
[...]

Ik heb een ATI Sapphire Radeon HD3650,512MB, DDR3, PCI Express videokaart in de pc zitten, maar om er nu meteen maar een andere in te zetten gaat me iets te snel. Het zou toch anders moeten kunnen.
Heb je ook een onboard kaart toevallig? Als je die zou kunnen aansluiten op je monitor, dan weet je in ieder geval dat het toch aan de kaart moet liggen...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:37:
[...]

Heb je ook een onboard kaart toevallig?
Wat moet ik me voorstellen bij een "onboard kaart" :?

Klinkt verdacht als een
• draadloze kabel
• standalone upgrade
• digitale televisie over SCART (analoge aansluiting)
• leugenaar die zegt dat hij liegt

etc :+

Wat je bedoelt is duidelijk, maar wat je zegt is onzinnig. Een kaart is per definitie iets wat je ergens in of uit kunt doen, een onboard apparaat zit per definitie vast op het bord. Daar komt bij dat onboard VGA tegenwoordig nauwelijks nog voorkomt, je hebt nagenoeg alleen integrated VGA over. Zie de FAQ van dit subforum voor uitleg van de termen :o

Oslik blyat! Oslik!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

dion_b schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:44:
[...]

Wat moet ik me voorstellen bij een "onboard kaart" :?

Klinkt verdacht als een
• draadloze kabel
• standalone upgrade
• digitale televisie over SCART (analoge aansluiting)
• leugenaar die zegt dat hij liegt

etc :+

Wat je bedoelt is duidelijk, maar wat je zegt is onzinnig. Een kaart is per definitie iets wat je ergens in of uit kunt doen, een onboard apparaat zit per definitie vast op het bord. Daar komt bij dat onboard VGA tegenwoordig nauwelijks nog voorkomt, je hebt nagenoeg alleen integrated VGA over. Zie de FAQ van dit subforum voor uitleg van de termen :o
Dank je voor de verduidelijking :) De term onboard videokaart is trouwens vaker gebruikt:

Er zijn ongeveer 512 resultaten, verdeeld over 3 pagina's.
Er is gezocht op: "onboard videokaart"

;)

Dus mijn reactie is bij deze : "Heb je ook Integrated VGA toevallig? Als je die zou kunnen aansluiten op je monitor, dan weet je in ieder geval dat het toch aan de kaart moet liggen..."

[ Voor 8% gewijzigd door Tags NL op 02-02-2009 14:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:48:
Dus mijn reactie is bij deze : "Heb je ook Integrated VGA toevallig? Als je die zou kunnen aansluiten op je monitor, dan weet je in ieder geval dat het toch aan de kaart moet liggen..."
Nee, Ik heb geen geïntegreerde videokaart, dus dat kan ik helaas niet proberen.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Lees net dat er meer mensen zijn met dezelfde problemen als jij, helaas is er nog geen oplossing voor zover ik net heb gelezen. Je hebt deze storing al bij Dell zelf gemeldt of niet?

• mvb66
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-05 14:40
Kijk eens op de volgende link op de dell forumsite:

http://en.community.dell.com/forums/t/18936626.aspx

Je zou de laatste drivers voor je videokaart, alsmede de laatste firmware daarvoor kunnen proberen.
Pagina: 1