Toon posts:

2009?

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Leisure Suit Larry Box Office Bust opgepikt door Codemasters

"Het avonturenspel zal in 2009 verschijnen"

"Het is niet bekend wanneer het precies in de winkel komt te liggen, maar dat zou ergens in 2009 plaats moeten vinden."

Waarom is er gekozen voor 2009 i.p.v. ' dit jaar ' ?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 12:48 ]

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
mooie topictitel.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:48:
Waarom is er gekozen voor 2009 i.p.v. ' dit jaar ' ?
Waarom niet?
Zinnige reactie.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik vermoed dat de eerste persberichten al in 2008 gemaakt zijn en dan krijg je deze constructie :) verder met NMe waarom niet?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik gok omdat je dan altijd, niet alleen nu maar ook later, weet welk jaar bedoeld wordt. We zullen ook niet schrijven "Vandaag heeft Intel dit of dat gedaan." Dan schrijven we ook "Maandag heeft Intel dit of dat gedaan." Mooier is het om de tijdsaanduiding nog weer anders te schrijven, zodat je het dilemma ontloopt ;) .

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:52
Er staat boven het bericht wanneer het is geplaatst, daar staat zelfs het jaartal bij en de weekdag. Dus dat lijkt mij geen reden, Harm.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NitroX infinity schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:40:
Er staat boven het bericht wanneer het is geplaatst, daar staat zelfs het jaartal bij en de weekdag. Dus dat lijkt mij geen reden, Harm.
Wel als je een stukje wilt quoten zoals Holoris bijvoorbeeld heeft gedaan hier :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Met alle respect hoor, maar wat moet ik hier nou mee? We hebben een paar keer '2009' geschreven, we zullen ook vaak genoeg 'dit jaar' schrijven. Ik kan daar nou wel allerlei interessante redenen bij gaan verzinnen, maar ik geloof niet dat iemand daar wat mee opschiet. Ik gooi dit topic dus dicht wegens spijkers en laag water, wie mij een zinnige reden kan geven waarom het weer open moet, mag een DM sturen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.