Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LG Suite geeft error met synchornisren met synchroniseren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(okee, de titel klopt natuurlijk niet, dit moet: "LG PC Suite geeft error met synchroniseren Outlook" zijn.)

Voordat iemand denk dat ik dan in de verkeerde topic zit lees eerst mijn bericht.

Hallo,

Ik werk vaak met Outlook 2007 vanwege het feit dat ik mijn Agenda op mijn mobiel kan zetten (rooster van school of werk enz..)
Nu heb ik afgelopen tijd wat problemen gehad met Outlook: ik kreeg een error waarin Outlook mij meedeelde dat ik het venster niet kon worden geopend en dus deed mij hele outlook het niet. Ik heb toen een aantal oude accounts verwijderd en sindsdien werkt hij weer normaal.

Tot het synchroniseren dus, in mijn geval heb ik "LG vieuwty"en gaan het synchroniseren via "LG PC suite 2" en er verschijnt de volgende error als op de "synch" knop druk:

"De berichteninterface heeft een onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan, start u Outlook opnieuw."

Ik heb gegoogled, gemailed met mensen en uiteraard Oulook opnieuw opgestart, mijn hele computer enz... Omdat de LG suite een error geeft over outlook en ik sinds kort problemen met outlook heb gehad denk ik dat het probleem daar ligt maar ik heb geen idee waar ik naar zou moeten kijken.

Iemand een idee?

Buur

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 12:46 ]

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Als in je telefoon hetzelfde staat als Outlook zou ik eens proberen je telefoon leeg te halen (reset) en opnieuw alles synchroniseren

Verwijderd

Topicstarter
Sowieso geeft mijn telefoon niets aan. Het enige wat ik aangevinkt heb en dus uiteindelijk synchroniseert is de Kalender. Dit geheugen heb ik gechecken en staat op 0/100. Daar staat dus niets meer in.

Bedankt voor de input

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 12:56 ]