Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mixedall
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-01-2023
Hallo allemaal

Ik heb een HTC Diamond P3700 met igo8 deze start op maar zodra ik
een adres zoek krijg ik een fatal error in beeld en dan is het einde oefening.
Ik heb al verschillende forums bezocht en van alles geprobeerd
maar tot heden krijg ik het niet werkende. :?

Wie heeft iGO 8 werkende op een HTC Diamond P3700
Rom versie 1.93.404.1 NLD

Bedankt voor je reactie

Verwijderd

Ik wil het ook aan de praat krijgen, iemand die me kan vertellen hoe je dit kan doen zonder SD kaart (zoals dat de HTC Touch diamond heeft). De SYS aanpassen werkt bij mij niet, of heb ik gewoon een slechte versie gedownload?

Verwijderd

Misschien heb je wat aan deze pagina:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=403325

Verwijderd

Nope dat werkt dus allemaal niet, krijg ik nog de melding dat hij niet gevonden kan worden. Heb hem nu wat verder gekregen maar krijg ik weer foutmeldingen, dus heb het vermoeden dat het iets van niks is wat ik heb zonder mappen enzo. Het is maar 60mb groot ofzo

Verwijderd

ben in het bezit van een ippec radio 206 met navigatie Igo 8 op 2 GB sd kaartje wat op zich alles doet wat die doen moet.
Maar alleen de lokale tyd kryg ik niet ingesteld reageert totaal niet.
Wie weet daar de oplossing voor.
Bij voorbaat dank

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2009 20:20 ]

Verwijderd

Hij is aan de praat, nu zoek ik nog mappen van europa waar gewoon elke straat in staat. Of in ieder geval van Nederland. De versies die ik heb gedownload staan maar een paar straatnamen in :(

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Tjah, dit neigt te veel naar warez en dat is hier niet de bedoeling. Simpel zat dus, deze kan dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.