Probleem met functie toets en schermhelderheid

Pagina: 1
Acties:

• danv
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02-2009
Ik heb sinds een twee tal maanden deze Dell XPSm1530. ben er zeer tevreden over en ik heb gelukkig (hout vasthouden) nog geen problemen met de hardware zoals hier door verschillende mensen neergeschreven.

Toen ik hem deze week op batterij gebruikte wou ik de scherm helderheid aanpassen door de FN toets en het pijltje omhoog in te drukken.

Op dat moment begint de computer te "flippen", er komt een window op alsof je de ALT+tab toets hebt ingedrukt. Dit begint dan constant en automatisch tussen de opties te switchen en je kan dat niet meer afzetten.

Hij switch dus niet tussen de volledige schermen maar enkel in dat window tussen de keuzemogelijkheden.

OM dit op te lossen had ik dan taakbeheer opgestart via CRTL ALT DEL en heb de schermen gesloten. Ook dan blijft hij tussen iconen en start button actief switchen (oplichten), net alsof je constant op de TAB toets klikt.

zeer vreemd dus
Enkel een complete reboot kon dit oplossen.

ik kan het opnieuw simuleren maar krijg het niet opgelost.
Ik gebruik VISTA HOME Premium
de BIOS is versie A12 (ik denk dat dat de recentste is)

ik kjon hier op het forum geen gelijkaardige cases vinden.
Mocht iemand een idee hebben ben ik uitermate geinteresseerd want ik heb (nog) geen zin om vista opnieuw te installeren ofzo.

dankje

• MackyMack
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-02-2017
Ook ik heb problemen met de Fn combinatietoetsen van mijn Dell en kan de instellingen hiervan niet vinden. Als iemand weet hoe dit in te stellen is hoor ik het graag.