Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista Ultimate] Resolutie springt terug naar 800x600*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben redelijk nieuw hier op het forum, dus ik hoop dat ik hier goed zit!
Ik speel zo af en toe nog wel eens games, en toevallig net weer World of Warcraft geinstalleerd (laat de flames maar komen :)) Maar zit nu met een resolutie probleem, ik heb windows en WoW beiden op 1920x1200, maar telkens als ik in WoW zit en alt+tab naar windows, springt mijn windows op 800x600 ofzo, een veelste lage resolutie in ieder geval.

En ik ben op het moment radeloos wat te doen.

Extra punt ter info: na de alt+tab geeft nvidia met een info "wolkje" rechtsonder een tip dat het beeldscherm makkelijker is met 1920x1200, dus hij weet dat ie fout zit, maar alles is goed ingesteld :|

hoop dat jullie kunnen helpen!

--
Oh, Kan iemand misschien de titel aanpassen naar "[Vista32Ultimate] Resolutie probleem" ?

Dat was de intentie, maar kan het nu niet meer veranderen?

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 01-02-2009 23:34 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Done :)
offtopic:
Je kan daar in het vervolg met een Topic Report (handje) voor zorgen, is wat makkelijker voor ons dan dat we elk topic na moeten kijken of iemand dat met een extra post vraagt ;)

Zie je in je eventlogs nog iets bijzonders? dat je Window manager terugspringt naar 800x600 (de default laagste resolutie) lijkt op een resettende driver.
Daar moet wat van terug te vinden zijn.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je hulp en tip :)

Euhm, ik naam zomaar aan dat eventslog hetzelfde is als "logboeken"(ned. versie ftw).

Hier een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/my.php?image=logboekuk9.jpg

zoals je ziet, heel veel foutmeldingen van type nummer 9010 en 9013.

9010: Een aanvraag om Beheer van bureaubladvensters uit te schakelen is gedaan door proces (5988)
9013: Kan Beheer van bureaubladvensters niet starten omdat bureaubladsamenstelling is uitgeschakeld door een actieve toepassing

Ik weet niet of je hier wat mee kan.

p.s: Mijn computer kennis is er met beperkte maten :) heb dit ook met een beetje geluk en google gevonden.

Verwijderd

Als je WOW afsluit word dan de desktop resolutie wel weer gewoon 1920x1200?

Verwijderd

Topicstarter
Hey, bedankt voor de hulp, maar me huisgenoot en ik hebben gewoon ff de drivers opnieuw geinstalleerd en het gaat goed nu, als het weer mis is laat ik het weten!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Once more I require your help!

Me resolutie verspringt niet meer wanneer ik alt+tab uit games. Nu verspringt me resolutie als ik inlog bij windows, dat is toch gruwelijk irritant!

Misschien tijd om maar weer windows xp te installeren?
Pagina: 1