Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een aantal wmv files die ik naar mijn Sony MP3 speler wil hebben. Deze speelt ook video's af mits het MPEG4 ingedeeld is.

Ik gebruik de MediaCoder. Het omzetten van de Video output gaat prima. Ik convert de files naar MPEG4 in een MP4 container. Zodra ik dit naar mijn Sony zet, speelt deze oom gewoon af.

Echter geen geluid. Ik heb alle al geprobeerd in de tab Audio (van MediaCoder), maar niets werkt. Of ik nou ACC codeer of (LAME) MP3, het maakt niets uit.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de Audio indeling dien te doen zodat deze mee komt?

Bedankt!!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anders gebruik je een andere tool. SUPER werkt hier vaak goed voor WMV materiaal.

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op zondag 01 februari 2009 @ 20:49:
Anders gebruik je een andere tool. SUPER werkt hier vaak goed voor WMV materiaal.
Waar vind ik SUPER?

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:49

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat voor Sony-speler hebben we het over? Wat slikt die speler qua audiocodecs in videofiles? Doet het geluid het op de pc wel? Is er uberhaubt nog een audiostream aanwezig?

Het zou handig zijn als je iets meer informatie geeft :)

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:30:
Wat voor Sony-speler hebben we het over? Wat slikt die speler qua audiocodecs in videofiles? Doet het geluid het op de pc wel? Is er uberhaubt nog een audiostream aanwezig?

Het zou handig zijn als je iets meer informatie geeft :)
Het is een Sony NWZ-A816, die audio als mp3 en AAC aankan. De wmv files hebben audio en dit is ook hoorbaar op de PC (via WS MP11).

(Moet erbij zeggen dat met SUPER het inderdaad super gaat....). Blijf echter benieuwd wat er via MediaCoder mogelijk is (of beter; wat ik daar fout doe...).

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-01 14:02
als je een Nvidia GPU hebt, encoden met Badaboom :) die kan ook geluid doen. Is nog snel ook :)
Pagina: 1