Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
Ik wil mijn Intellimouse Optical inruilen voor een muis die wat lekkerder zit. Deze vind ik een beetje hoog.
Welke vind je beter zitten: De gewone wheel optical van logitech of de Mouseman optical?
Welke vind je beter zitten: De gewone wheel optical van logitech of de Mouseman optical?
Als je aan 2 knoppen en 1 wiel genoeg hebt , dan zou ik voor voor de gewone wheelmouse gaan , hij is licht en ligt lekker in de hand.Wil je meerdere knoppen , dan is deze Moouseman wheel echt heel erg goed.Als je een wheelmouse wilt hebben , ik heb er 1 te koop.(toevallig he?)
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
Ja, dit muisje is er toch ook in een draadlose uitvoering. Weet ook iemand hoeveel stroom zo'n muisje vreet, ik vind dat namelijk een leuke muis maar ik wil niet iedere dag nieuwe baterijen er in gooien.
Ik heb zelf de Cordless Mouseman. Ben er zeer tevreden mee, ligt lekker in de hand en gebruikt ongeveer 2 AAA batterijen in 2.5 maanden (bij redelijk intensief gebruik).
Je zou natuurlijk 4 oplaadbare baterijen kunnen aanschaffen voor 25,-. Ik ben daar te lui voor en koop dus elke keer voor 7,- 4 nieuwe batterijen.
Je zou natuurlijk 4 oplaadbare baterijen kunnen aanschaffen voor 25,-. Ik ben daar te lui voor en koop dus elke keer voor 7,- 4 nieuwe batterijen.
Pagina: 1