Logitech Mouseman Wheel optical

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Topicstarter
Ik had eerst een logitech optical Wheelmouse(ja, ook zo een blauwe).Ik heb toch een optical Mouseman Wheel gekocht,omdat daar een knop meer opzit,wat toch wel handig is met quaken.knop 1 voor attack,wiel voor wapens wisselen,knop 2 voor springen , en de duimknop voor bukken.Nu krijg ik het verdomme niet voor elkaar dat Q3 het wieltje herkend.Ik kan hem wel als knop instellen en gewoon indrukken , dan doet hij ook wel wat.
Ook heb ik problemen met de duimknop in te stellen.Ik heb gewoon de laatste drivers (waren meegeleverd) gebruikt.En daar kan je ook gewoon alle knoppen op instellen,Maar welke instellingen voor Q3?Help?
Trouwens wil iemand een Logitech mousewheel optical kopen?nauwelijks gebruikt en kost je maar fl. 50,-

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Verwijderd

Ik wil mijn Intellimouse Optical inruilen voor een muis die wat lekkerder zit. Deze vind ik een beetje hoog.
Welke vind je beter zitten: De gewone wheel optical van logitech of de Mouseman optical?

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Topicstarter
Als je aan 2 knoppen en 1 wiel genoeg hebt , dan zou ik voor voor de gewone wheelmouse gaan , hij is licht en ligt lekker in de hand.Wil je meerdere knoppen , dan is deze Moouseman wheel echt heel erg goed.Als je een wheelmouse wilt hebben , ik heb er 1 te koop.(toevallig he?)

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Verwijderd

Ja, dit muisje is er toch ook in een draadlose uitvoering. Weet ook iemand hoeveel stroom zo'n muisje vreet, ik vind dat namelijk een leuke muis maar ik wil niet iedere dag nieuwe baterijen er in gooien.

Verwijderd

Halo: heb jij 'm ook weer mooi terug in de doos gepropt omdat het een kutding is? Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb zelf de Cordless Mouseman. Ben er zeer tevreden mee, ligt lekker in de hand en gebruikt ongeveer 2 AAA batterijen in 2.5 maanden (bij redelijk intensief gebruik).
Je zou natuurlijk 4 oplaadbare baterijen kunnen aanschaffen voor 25,-. Ik ben daar te lui voor en koop dus elke keer voor 7,- 4 nieuwe batterijen.
Pagina: 1