Toon posts:

Einde van Oni

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Oni uitgespeeld, en ik vond het einde wel heel erg lullig. Nog een keer zo'n paarse flits over je heen, een niet-zo-veel-zeggend plaatje en dan meteen terug naar de desktop. Mis ik iets of is dat echt alles?

Al met al best een leuk spel, jammer van de kale levels en de slechte find-the-key gameplay. Vechten is geweldig.

Het vliegveld level is te lang, daar zat ik me op een gegeven moment zo te ergeren dat ik het spel eraf heb gegooid. Rooftops vond ik wel cool, achter die Ninja aanrennen.

Maarreh, dat einde?...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ben nog bezig, ik denk dat ik hem morgen wel uit heb gespeeld, je hoort dan nog wel wat, ben nu net na het level waar dat roze-haar wijf uit elkaar spatte.
edit:
Heb nu shimatama's aars geschopt...

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet je morgen nog stevig doorspelen. Heb je vakantie? :)

• pica
Zeker, maar ik heb hem ook maar een daggie :)

Steam

• Oni|A
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02-2005

Oni|A

Drugs are good, mkay?

* Oni|A leeft verder :D

Do you sniff or smoke?
[Dutch Power Cows] Malloten United

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Einde is langer.. Je krijgt een filmpje te zien wat ik niet zal vertellen maar iig meer dan een paarse flits ;)

Best een tof spel iig kwa gameplay :)... Leveldesign is niet echt goed en je krijgt een terminal complex ;)

Verwijderd

Misschien komt het omdat je een rip hebt :o

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik met een paarse flits bedoelde was dat gedoe van die mutatie van je, wat je ook hebt als je Barabas en die Ninja enzo verslaat. Dan zoomt de camera weg langs dat signaal uit die schotelantenne. Vind ik nog steeds geen erg lang filmpje.

Het klopt ook dat je gewoon naar de desktop wordt gesmeten?

Verwijderd

Oni is cool, mar zonder multiplayer zal het niet snel een ongeevenaard spel worden,

http://oni.bungie.org/onishots/exploits/exploits.htm <- hier moet je ff kijken voor wat koele tjiets *D

• IceStorm

IceStorm

Nee jij krijgt echt een verhaaltje dat je zuinig moet zijn op het milieu :)

Verwijderd

Topicstarter
Bij Streets of Rage II op de Sega kon je het spel op easy niet uitspelen, maar dat werd wel met zo veel woorden tegen je gezegd: "We must try harder, friends".

Zou het daaraan liggen? Dat ik op easy heb gespeeld?

Naja, op zich kan ik ook best zonder een levensles over het milieu, ik heb er al eens een gehad :)

• pica
EZ?!?! Zo ken ik het ook ;) Ik speel hem nu op medium. Wel zonder tjiets off course :)

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op medium begonnen, maar daar begon ik me aan te ergeren. Nu ik wat meer oefening heb zou ik het nog een keer kunnen proberen, maar ik heb weinig zin om die vliegveldhangars een tweede keer te doen.

Ik hoop dat er een mod SDK voor dat spelletje komt.

• IceStorm

IceStorm

Ik heb wel gewoon op ez gespeeld ;)..

Heb je misschien een rip waar ie uitgeript is?

* IceStorm had namelijk wel een cd'tje vol :)

• pica
Hoeveel levels zijn er eigenlijk? Ik ben nu op level 14, op het begin, meet al die kut snijpers :(

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Je zit in het laatste level, het is vrij lang, dat wel.

Ik heb geen rip.

• pica
Uitgespeeld :). Je krijg gewoon een FMVtje, net als de intro, waarin je een verwoeste stad ziet, en ze zegt dat de chrisalys iedereen zal veranderen.

Steam

Pagina: 1