Ik heb met retouneren ook een negatieve ervaring met de MM helaas...
Het ging om een JVC DVD speler. Ik had deze gekocht om op mijn beamer aan te sluiten, helaas bleek bij thuiskomst dat het signaal niet goed door kwam, de kleuren waren niet OK, op een andere speler werkte het wel prima, dus ging ik er vanuit dat het de JVC was, ik heb wat in de instellingen gekeken, maar er was niks aan te passen.
Apparaat is hooguit een uur aangeweest, toen heb ik deze terug gebracht.
Bij de MM aangekomen, bleek er dus een krasje op te zitten, aan de bovenkant.
Dit krasje was alleen te zien als je het apparaat schuin tegen het licht aan hield, en slechts 2 mm groot.
Ik was met stomheid geslagen, omdat er niks op het apparaat gestaan heeft, ik heb hem vrijwel meteen daarna ook ingepakt, ik nam aan dat het krasje er al op zat bij aankoop, echter wilde ze daar niks van weten, hun zijn groot en ik ben klein, dus dikke pech voor mij.
Is natuurlijk aan mijn kant ook niet aan te tonen dat het krasje er al op zat bij aankoop, hoe zou ik dat moeten bewijzen?
Ik heb ook iets soortegelijks gehad met een Canon camera, bij filmpjes opnemen stond er op het display een wite streep, met foto's geen last van, echter was dit niet goed.
Vervolgens dus maar terug naar de MM. Ik heb daar dik 20 minuten gestaan, want ze bleven maar met smoezen komen, ja dat hoort zo, ik zie niks, blablabla, ik had allang zoiets van, tjah dan breng ik hem terug omdat hij niet bevalt, klaar, ook hierna bleven ze moeilijk doen...
Uiteindelijk hebben ze het apparaat retour genomen, ik heb in de winkel een andere gehaald, deze had nergens last van...
In beide gevallen controleerden ze de apparaat of er geen verdere gebreken waren (DVD speler dus wel).
Ik heb ook nadien eens wat terug gebracht, deze pakte ze niet eens uit! Werd gelijk retour genomen ,en er stond geen hond bij de servicebalie...
Is dus net wie je treft...
Begrijpelijk is het voor de MM lastig om steeds producten terug te nemen, maar aan de andere kant, het is mijn probleem niet! Ik begin geen winkel, dat hun kiezen om een winkel te nemen, hebben ze natuurlijk ook de keerzijde dat er wel eens wat terug komt.
Maar je kunt dus beter bij de MM iets kopen dan bij een webshop, als daar iets mee aan de hand is, zul je het product retour moeten sturen, als de shop niet in de buurt zit. De MM kun je gewoon zelf terugbrengen en het gelijk regelen aan de servicebalie...
Verder rest mij nog dat de MM helemaal niet goedkoop is, via de pricewatch zie je als snel dat de MM toch een stuk duurder kan zijn...
Voor 10 euro meer ga ik niet moelijk doen en haal ik zoiets in de MM, of ergens anders...
Maar als het verschil veel groter is dan bestel je misschien beter ergens op internet je product, maar dat is een afweging die je moet maken.
[
Voor 7% gewijzigd door
eX0duS op 01-02-2009 17:58
]