Panasonic TV + UPC Mediabox = Geen TV functies met UPC RC

Pagina: 1
Acties:

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:37
Al een tijdje zijn wij in het bezit van een Panasonic TX-37LZD85F LCD TV. Nog langer hebben we de Mediabox van UPC (standaard ding). Sinds we de nieuwe TV aangesloten hebben (scart) zitten we met een vreemd probleem.

Als de TV aangezet wordt wanneer deze een tijdje uit gestaan heeft kunnen we de TV functies niet gebruiken op de UPC afstandsbediening. Dat zijn dus dingen als volumeregeling, teletext en de mute functie. Verder kunnen we wel gewoon de Mediabox bedienen. Pakken we de Panasonic RC erbij dan kunnen we wel alles.

Het vreemde is, na enkele minuten gewacht te hebben kunnen we wel alles met de UPC RC. Dit is al enkele maanden zo. Ik heb overigens nog geen contant opgenomen met Panasonic of UPC hierover.

Er zijn een aantal codes voor Panasonic apparatuur voor de UPC RC waarvan er slechts 1 werkt.

• The Realone
Niemand een idee?

UPC helpdesk heb ik helemaal niks aan gehad en Panasonic lijkt het ook niet te weten...dan wordt het toch lastig. :/

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:39
Wij hebben de tv nooit kunnen bedienen met de ab van upc?
Daar moet je toch ook instellingen hebben lijkt me :S ik heb zelf een kameleon ab, en daar heb je 4cijferige code's voor nodig...

• The Realone
Op de site van UPC kun je een lijst met codes vinden voor verschillende merken TV's en dergelijke. Die moet je in de UPC AB programmeren en dan kun je je TV ook gewoon bedienen, dat is het hele idee erachter tenminste.

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:39
Oh, haha, staat gewoon in de handleiding...
Kan weer een ab weg (werkte nog maar half, dus was altijd frustreren!)

Dank u,
nu jou probleem nog.. alle codes geprobeert?

• The Realone
Jup, en maar 1 werkt.
Pagina: 1