Toon posts:

Xbox360, externe hdd: 2 partities, fat32 zichtbaar, hfs niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, misschien weet iemand hier hoe ik dit moet doen.
als volgt: Ik heb een externe harde schijf, met hierop 2 partities. De partities zijn: HFS journaled en Fat32.
Ik heb gelezen dat de 360 gewoon HFS ondersteund, maar als ik nu mijn harde schijf aansluit op mijn xbox 360 pakt ie altijd de fat32 partitie. Dit wil ik niet omdat ik natuurlijk geen bestanden van groter dan 4GB naar mijn fat32 partitie kan kopieren.
Laat ik nu net HD-content af willen spelen op mijn 360, dus via de HFS partitie.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke partitie staat als eerste op die harddisk? Dikke kans dat namelijk je XBOX alleen maar de eerste partitie kan zien en dus dus die HFS partitie misschien wel kan lezen maar er gewoon niet bij kan.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
redfoxert schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:19:
Welke partitie staat als eerste op die harddisk? Dikke kans dat namelijk je XBOX alleen maar de eerste partitie kan zien en dus dus die HFS partitie misschien wel kan lezen maar er gewoon niet bij kan.
Ja hier heb ik naar gekeken, de eerste is gewoon de HFS partitie :) En het lijkt me toch niet zo dat de xbox360 alleen de 2e partitie herkend ofzo? Lijkt me anders wel heel wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hardware & Spielerij AlgemeenSpielerij - Problemen & Vragen

Dit is een probleem, geen algemene discussie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet opgelost, werkt nog steeds niet. Iemand enig idee? Want heb als eerste partitie HFS, 2e partitie is fat. Hij ziet alleen de fat?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 14:26 ]