Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Killsringman
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Hallo,

Ik heb sinds kort de LG Renoir en ik ben er zeer tevreden over.

Het enige wat ik niet kan achterhalen nu is dat ik het geluid voor en na een video opname niet uit kan zetten. Ik praat dan niet over het geluid uitzetten tijdens het opnemen van een video, maar dat kleine en best duidelijk geluidje voor en na de opname.

Als ik in de stille modus bezig ben, dan zijn zover ik weet bijna alle geluiden uit, ook die op de fotocamera, maar op de videocamera blijf dit geluid afspelen desondanks mijn modus.

Is er een manier om dit geluid uit te zetten?

• Killsringman
Is er dan niemand die mij hierbij kan helpen? Ik zou degene die dit kan erg dankbaar zijn.

• Killsringman
Zelfs met de LG oortjes op en de stille modus aan met alle mogelijke volumes zover ik weet helemaal laag blijft dit geluid doorgaan...

Het is mij nu wel gelukt om het geluid na de opname niet te horen, door tijdens een opname via het snel menu knop terug te gaan naar het hoofdscherm. Hierdoor slaat hij nog wel de opname op.

Ik heb ook een inquiry gehouden met LG zelf over dit en die zeiden dat het niet mogelijk was om het geluid voor en na de opname uit te zetten(Maar het geluid na de opname hoef ik nu niet meer te horen). Jeetje, wat vreselijk irritant.

Toch hoop ik nog dat er iemand is die een oplossing heeft...

[ Voor 4% gewijzigd door Killsringman op 07-02-2009 01:07 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Waarschijnlijk uit privacyoverwegingen (en maar goed ook). Wel gek dat dit niet op foto's van toepassing is.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:44
Ik las ergens iets over het uitschakelen van het sluitergeluid door een eigen (leeg) wavje eraan toe te wijzen. Wellicht werkt deze truc ook met het videocamera-geluid. Het lijkt mij ook erg irritant, je wilt meestal niet dat anderen weten dat ze gefilmd worden (bv kinderen gaan dan raar doen ipv gewoon verder spelen, wat je eigenlijk wilden opnemen).

Laat nog even weten of het gelukt is...