Door een 1 en ander wat gepaard gaat met psychoses heb ik een negatieve feedback gekregen, ik wil graag de reacties bij m'n profiel weg hebben..kan hier voor gezorgd worden?
Waarom? je hebt 'iets slechts' gedaan en daarvoor krijg je feedback.Of dat nou komt door psychoses of niet, kennelijk heb je een wanprestatie geleverd volgens de feedbackgever.
http://tweakers.net/my.tnet/profile --> reacties trashen aanvinken 
@Boudewijn: Het staat op z'n gallerypagina, dus niet de juiste manier om V&A-feedback te geven. Verder is de scheldpartij die die user daar neerzet ook niet echt netjes.
Maar als de TS psychotisch is, is het wel zo handig om daar even rekening mee te houden als je dit soort transacties wil doen met andere Tweakers. Men zal namelijk snel denken dat je de boel oplicht.
@Boudewijn: Het staat op z'n gallerypagina, dus niet de juiste manier om V&A-feedback te geven. Verder is de scheldpartij die die user daar neerzet ook niet echt netjes.
Maar als de TS psychotisch is, is het wel zo handig om daar even rekening mee te houden als je dit soort transacties wil doen met andere Tweakers. Men zal namelijk snel denken dat je de boel oplicht.
[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 01-02-2009 01:15 ]
Wel handig om dan even te vermelden van welke user deze dan zijn
Tr1cKy volgens mij.
@ RoD, het gaat hier om de V&A feedback
[ Voor 25% gewijzigd door Wiethoofd op 01-02-2009 01:15 ]
Is een reactie dan gelijk aan feedback? Imo zou het niet mogelijk moeten zijn je negatieve feedback te lozen.RoD schreef op zondag 01 februari 2009 @ 01:13:
http://tweakers.net/my.tnet/profile --> reacties trashen aanvinken
Volgens mij is de reactie waar de TS het over heeft op zijn gallery geplaatst.Wiethoofd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 01:14:
Wel handig om dan even te vermelden van welke user deze dan zijnTr1cKy volgens mij.
Nee, niet als het in de V&A-feedback stond. De reactie waar de TS het over heeft is op z'n gallery geplaatst. Als die user feedback wil geven dan moet ie dat bij de V&A-beoordelingspagina doen, niet op de gallerypagina.Boudewijn schreef op zondag 01 februari 2009 @ 01:15:
[...]
Is een reactie dan gelijk aan feedback? Imo zou het niet mogelijk moeten zijn je negatieve feedback te lozen.
Bovendien mag het ook wel wat netter

Ik heb geen mening over de inhoud van die 'feedback' (ik heb hem bewust niet gelezen), maar vind de discussie over het pricipe wel relevant.
Maar okay, het gaat dus niet om feedback maar om profiel-reacites.
Maar okay, het gaat dus niet om feedback maar om profiel-reacites.
Maar "echte" V&A-feedback is ook niet te verwijderen
Zou ook een beetje gek zijn.
Is wel degelijk te verwijderen door FP Pro modsRoD schreef op zondag 01 februari 2009 @ 01:21:
Maar "echte" V&A-feedback is ook niet te verwijderenZou ook een beetje gek zijn.
Ja, uiteraard door crew wel. Maar natuurlijk niet door de user zelf, en dat bedoelde ik min of meer. Overigens zijn ProMods non-crew.
Je bedoelt Frontpage admins, denk ik.
Promods kunnen ook geen feedbackscore verwijderen, wij hebben alleen maar 5* weging
@RoD: daarom dus ook mijn reactie.
Bedankt voor de duidelijkheid
.
Bedankt voor de duidelijkheid
Maar om nou echt een handtekening te plaatsen van "Let op ik ben schizofreen".is het laatse wat ik zou doen iig
Volgens de feedback-everstrekker moest en zou het op de galleryplek terrecht komen om een nog onduidelijke reden..Kennelijk moest en zou het gelezen worden..Nah, verder ken ik de persoon niet en "Zal" gezien het feit wel een iet wat provincie-gerelateerd zijn...
Bij deze wil ik jullie gaarne bedanken...
Volgens de feedback-everstrekker moest en zou het op de galleryplek terrecht komen om een nog onduidelijke reden..Kennelijk moest en zou het gelezen worden..Nah, verder ken ik de persoon niet en "Zal" gezien het feit wel een iet wat provincie-gerelateerd zijn...
Bij deze wil ik jullie gaarne bedanken...
Pagina: 1