Hallo jongens,
Even een klein vraagje omtrent een computer met 2 verschillende beeldschermen.
Ik heb een computer met een videokaart (NVIDIA Geforce 8400GS) welke op het moment 2 TFT's aanstuurt.
ééntje gaat via de DVI aansluiting en de andere via de normale VGA aansluiting.
TFT 1 = 1280 - 1024
TFT 2 = 1024 - 768
Nou wil ik het bureaublad uitbreiden zodat ik wat meer ruimte heb.
Helaas als ik dit doe met de software van Nvidia zelf dan wordt het kleine scherm gewoon goed en mijn grote scherm wordt dan ipv 1280 - 1024 ook naar 1024 - 768 gezet.
Wat ook een nadeel is is dat hij het beeld dus uitbreid maar ik wil gewoon 2 precies dezelfde beelden alleen dan wel dat ik op beide mijn normale resolutie heb en dat ik op beide verschillende applicatie's kan draaien.
Is daar aparte software voor of is het een 'foefje'.
Ik weet dat het bestaat want bij mijn vorige pc had ik dat wel, maar hier kan het dus op de één of andere manier niet.
Alvast bedankt
Even een klein vraagje omtrent een computer met 2 verschillende beeldschermen.
Ik heb een computer met een videokaart (NVIDIA Geforce 8400GS) welke op het moment 2 TFT's aanstuurt.
ééntje gaat via de DVI aansluiting en de andere via de normale VGA aansluiting.
TFT 1 = 1280 - 1024
TFT 2 = 1024 - 768
Nou wil ik het bureaublad uitbreiden zodat ik wat meer ruimte heb.
Helaas als ik dit doe met de software van Nvidia zelf dan wordt het kleine scherm gewoon goed en mijn grote scherm wordt dan ipv 1280 - 1024 ook naar 1024 - 768 gezet.
Wat ook een nadeel is is dat hij het beeld dus uitbreid maar ik wil gewoon 2 precies dezelfde beelden alleen dan wel dat ik op beide mijn normale resolutie heb en dat ik op beide verschillende applicatie's kan draaien.
Is daar aparte software voor of is het een 'foefje'.
Ik weet dat het bestaat want bij mijn vorige pc had ik dat wel, maar hier kan het dus op de één of andere manier niet.
Alvast bedankt