Hallo,
Excuuses als dit de verkeerde categorie is, ik kon geen betere vinden.
Ook ik word gek van de beperkende firmware van KPN op mijn Experia box (ST780WL). Ik heb hier een groot topic gelezen wat daar over ging. Hier uit maak ik op dat ik nieuwere KPN herstel software moet gebruiken, om vervolgens een oudere firmware er op te flashen, die via hacks het instellen van een Super User mogelijk maakt. Maar die wizard wil mijn speedtouch niet vinden. Ik heb hier diverse topics gelezen:
Firewall? Uit.
Router rechstreeks met computer verbonden? Ja.
Windows ziet router? Ja.
Gekke spyware/adware/virussen? Gescand met diverse programma's, niets gevonden
Op ander OS geprobeerd? Ja. (Vista/XP)
Op het internet gezocht? Ja, maar geen enkel topic had een oplossing.
Ander, vast IP adres geprobeerd? Ja, geen internet en LAN meer, wizard vind hem dan ook niet.
Wizard ziet ST? Nee.
Hoe lang ben ik hier al mee bezig? 3 uur, en ik word er knettergek van
Kan iemand mij helpen? Ik ben echt ten einde raad...
Edit: Een andere PC met WLAN vind hem wel. Maar daar heb ik niets aan, sinds hij in de BootP mode moet staan om te flashen, en daar geen WLAN beshikbaar is...
Edit2: Andere PC aan bekabeld internet gehangen, komt niet verder als "waiting for TC/ICP to be intialized", terwijl deze gewoon internet heeft?
Excuuses als dit de verkeerde categorie is, ik kon geen betere vinden.
Ook ik word gek van de beperkende firmware van KPN op mijn Experia box (ST780WL). Ik heb hier een groot topic gelezen wat daar over ging. Hier uit maak ik op dat ik nieuwere KPN herstel software moet gebruiken, om vervolgens een oudere firmware er op te flashen, die via hacks het instellen van een Super User mogelijk maakt. Maar die wizard wil mijn speedtouch niet vinden. Ik heb hier diverse topics gelezen:
Firewall? Uit.
Router rechstreeks met computer verbonden? Ja.
Windows ziet router? Ja.
Gekke spyware/adware/virussen? Gescand met diverse programma's, niets gevonden
Op ander OS geprobeerd? Ja. (Vista/XP)
Op het internet gezocht? Ja, maar geen enkel topic had een oplossing.
Ander, vast IP adres geprobeerd? Ja, geen internet en LAN meer, wizard vind hem dan ook niet.
Wizard ziet ST? Nee.
Hoe lang ben ik hier al mee bezig? 3 uur, en ik word er knettergek van
Kan iemand mij helpen? Ik ben echt ten einde raad...
Edit: Een andere PC met WLAN vind hem wel. Maar daar heb ik niets aan, sinds hij in de BootP mode moet staan om te flashen, en daar geen WLAN beshikbaar is...
Edit2: Andere PC aan bekabeld internet gehangen, komt niet verder als "waiting for TC/ICP to be intialized", terwijl deze gewoon internet heeft?
[ Voor 16% gewijzigd door Joseph op 01-02-2009 18:52 ]