Ik heb een Word document waarin ik referenties heb geplaatst via "insert-references-endnote". Die referenties staan netjes allemaal aan het einde van het document in het juiste format. Nu wil ik die pagina's waar alle endnotes staan editen. Ik wil bijvoorbeeld een plaatje als achtergrond gebruiken. Maar, ik kan niets met die pagina's.... Weet iemand hoe ik een plaatje naast de endnotes kan zetten?
offtopic:
Topictitel aangepast, '[Office 2003]' zegt niet alles.
Topictitel aangepast, '[Office 2003]' zegt niet alles.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hm, niemand die een antwoord heeft. Dat betekent dat ik alle referenties handmatig in moet gaan voeren
Eerlijk gezegd snap ik niet eens wat je probleem nu is. Die eindnoten zijn gewoon te bewerken?
Is niet echt informatiever dan hij doet ut nie.Maar, ik kan niets met die pagina's
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Je bedoelt dat je het programma Endnote hebt gebruikt? Misschien kun je een voorbeeld geven van het probleem, want je kunt met Endnote referentielijsten doen wat je wilt. Sectie-break invoegen, en eventueel het veld omzetten naar tekst via Ctrl-Shift-F9 (alleen doen als je klaar bent!).
Oftewel, geef een voorbeeld of leg het wat duidelijker uit. Zet anders een voorbeeldbestand op het web?
Oftewel, geef een voorbeeld of leg het wat duidelijker uit. Zet anders een voorbeeldbestand op het web?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Reagerend op gambieter: Ik heb dus niet het programma Endnote gebruikt, maar ik heb "endnotes" ingevoegd via Word (via het menu "insert-references-endnote"). Maar zo'n optie die je noemt om alle endnotes om te zetten naar gewone tekst zou een goede oplossing zijn, maar kan dat ook in Word.
Reagerend op Lustucru: Die endnote pagina's zijn dus niet of nauwelijks te bewerken. Ik kan wel extra tekst invoegen enz., maar de opmaak van die pagina's aanpassen gaat niet (alle opties in Word zijn grijs en kunnen dus niet gebruikt worden). Die endnote pagina's passen zich aan aan de instellingen die voor de rest van het document gebruikt worden.
Reagerend op Lustucru: Die endnote pagina's zijn dus niet of nauwelijks te bewerken. Ik kan wel extra tekst invoegen enz., maar de opmaak van die pagina's aanpassen gaat niet (alle opties in Word zijn grijs en kunnen dus niet gebruikt worden). Die endnote pagina's passen zich aan aan de instellingen die voor de rest van het document gebruikt worden.
Ah. De verwarring was omdat het programma Endnote ook een dergelijk commando gebruiktVerwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:11:
Reagerend op gambieter: Ik heb dus niet het programma Endnote gebruikt, maar ik heb "endnotes" ingevoegd via Word (via het menu "insert-references-endnote"). Maar zo'n optie die je noemt om alle endnotes om te zetten naar gewone tekst zou een goede oplossing zijn, maar kan dat ook in Word.
Kun je dat dan niet met secties afhandelen?Reagerend op Lustucru: Die endnote pagina's zijn dus niet of nauwelijks te bewerken. Ik kan wel extra tekst invoegen enz., maar de opmaak van die pagina's aanpassen gaat niet (alle opties in Word zijn grijs en kunnen dus niet gebruikt worden). Die endnote pagina's passen zich aan aan de instellingen die voor de rest van het document gebruikt worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nope, ook sections kan ik op die endnote-pagina's niet invoeren.
Is er misschien een handige manier bekend om alle footnotes/endnotes om te zetten naar gewone tekst?
Is er misschien een handige manier bekend om alle footnotes/endnotes om te zetten naar gewone tekst?
Nope, ook sections kan ik op die endnote-pagina's niet invoeren.
Je wilt dus vlak voor het begin van de endnotes een nieuwe sectie beginnen met nieuwe opmaak.Die endnote pagina's passen zich aan aan de instellingen die voor de rest van het document gebruikt worden.
Ik kan in Word2007 trouwens aanpassen wat ik wil, incl het toevoegen van een plaatje. Ik kan het dus niet testen en mijn geheugen faalt me op het gebied van specifieke Wd2k3-mogelijkheden
[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 12-02-2009 10:14 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ok, probleem is opgelost. Ik heb het plaatje nu in de header geplaatst en 'achter de tekst' gezet. Met wat goochelwerk krijg ik het plaatje dan netjes op de juiste positie, en op de even en oneven pagina's kan ik verschillende plaatjes gebruiken. Die plaatjes lopen dan op alle pagina's door, dus ook op de pagina's waar alleen endnotes staan
Pagina: 1