Ik hoop iemand me hier kan helpen. Ik heb net met pijn en moeite Vista 64-bit geinstaleerd om nog wat nut van mijn nieuw gekochte 2 Gb RAM te hebben. Ik had al 2 x 1Gb DDR2 PC2-6400 (400MHz) van Kingston en ik heb nu 2 x 1Gb DDR2 PC2-6400 (400MHz) Kingston HyperX erbij gekocht. Ik heb de twee stickies goed geinstaleerd, want Vista herkent ze, maar ik heb ook CPU-Z gedraait om wat meer te zien en wat blijkt: mijn nieuwe stickies zijn 2x 1 Gb PC2-5300(333MHz) Kingston HyperX.
De verpakking zegt dat het 6400 stickies zijn, CPU-Z zegt dat het 5300's zijn. Hebben ze in China de verkeerde sticks in de verpakking gedaan? Is CPU-Z een slecht programma of is het bewijs genoeg dat ik mijn aankoop terug kan sturen voor RAM wat wel de goede snelheid heeft? Ik heb ze trouwens bij Databyte gekocht.
De verpakking zegt dat het 6400 stickies zijn, CPU-Z zegt dat het 5300's zijn. Hebben ze in China de verkeerde sticks in de verpakking gedaan? Is CPU-Z een slecht programma of is het bewijs genoeg dat ik mijn aankoop terug kan sturen voor RAM wat wel de goede snelheid heeft? Ik heb ze trouwens bij Databyte gekocht.