Verwijderd

Topicstarter
Gisteren nieuwe laptop binnen gekregen, toen ik een film opzette viel dit mij op.
Foto genomen door camera on handmicroscoop te zetten.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/junoo/1001640ax5.jpg

Kan iemand mij zeggen hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Mvg,

JuNoo

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:17
Denk een luie (sub)pixel.. ik zou even naar je pixel garantie kijken van je leverancier/merk en hem aanmelden/vervangen.
Als dit een zwart scherm is dan blijf je het zien.
b.t.w. complimenten voor de foto, erg duidelijk zo !

[ Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 31-01-2009 18:08 ]

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10-2025
DukeBox schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 18:07:
Denk een luie (sub)pixel.. ik zou even naar je pixel garantie kijken van je leverancier/merk en hem aanmelden/vervangen.
Als dit een zwart scherm is dan blijf je het zien.
b.t.w. complimenten voor de foto, erg duidelijk zo !
Dode pixel tester op hirens bootcd.

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
DukeBox schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 18:07:
Pixelgarantie is onzin.
Je mag binnen een week zonder opgaaf van reden, een koopcontract ontbinden.

Laptop dus zonder pardon retour sturen en een nieuwe eisen, of anders geld terug vragen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-02 17:47

Roytoch

Nietes

yzf1kr schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 18:49:
[...]

Pixelgarantie is onzin.

Laptop dus zonder pardon retour sturen en een nieuwe eisen, of anders geld terug vragen.
Als ie op internet gekocht is wel inderdaad, alhoewel dat ook wel weer aan enige nuance onderhevig is. Volgens mij is hier niet zo lang geleden een soortgelijke discussie overgeweest in het Shopping Forum. Waar is de laptop gekocht?

Welles

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

yzf1kr schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 18:49:
[...]

Pixelgarantie is onzin.

Webshop wel, fysieke winkel gaat dat toch minder makkelijk.
roy.ahuis schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 18:52:
[...]

Als ie op internet gekocht is wel inderdaad, alhoewel dat ook wel weer aan enige nuance onderhevig is. Volgens mij is hier niet zo lang geleden een soortgelijke discussie overgeweest in het Shopping Forum. Waar is de laptop gekocht?
Nee volgens mij mag je gewoon alles zonder opgaaf van reden terug sturen.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 31-01-2009 18:57 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:17
Doelde eigenlijk meer op de policy van de leverancier/fabriek.
Daar zit je ook niet altijd op te wachten, daarom, als je een support contract hebt kun je het scherm laten wisselen. Anders zou ik idd hem DOA sturen en direct een nieuwe vragen.

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-02 17:47

Roytoch

Nietes

Tsurany schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 18:56:
[...]

Nee volgens mij mag je gewoon alles zonder opgaaf van reden terug sturen.
Ja, maar de nuance ligt hem daarin, dat de laptop nog wel in goede staat moet verkeren. Als de laptop verder helemaal in orde en compleet is kan het inderdaad, maar dát is dus de nuance.

Blijft de vraag waar de laptop gekocht is. Als hij online gekocht is, heb je geluk en kan je hem terugsturen. Heb je hem in de winkel gekocht, ben je in de praktijk toch vaak afhankelijk van de winkel, en daarbij vaak van de policy van de fabrikant zelf. Bij vrijwel elke fabrikant valt een dode of luie subpixel dik binnen het toelaatbare gebied, waarbij de winkel dezelfde mening zal zijn toegedaan. Daarom ook de dode-pixel garantie.

Als hij daarentegen bij een winkel als de Mediamarkt is gekocht, heb je soms meer geluk. Wel of niet mogen terugbrengen is meer russische roulette dan dat het afhangt van de policies en voorwaarden.

Welles

Verwijderd

Topicstarter
Gekocht bij 1dayfly.nl XXODD laptop.

Ik heb zelf het idee dat tnt hem heeft laten flikkeren, dit omdat de dvd-brander erg gammel is en omdat er links-boven een 4x4cm doffe gloed onder het scherm zit. als ik zacht tegen de achterkant tik verdwijnt deze gloed, om daarna na enkele minuten weer tevoorschijn te komen.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 19:13:
Gekocht bij 1dayfly.nl XXODD laptop.

Ik heb zelf het idee dat tnt hem heeft laten flikkeren, dit omdat de dvd-brander erg gammel is en omdat er links-boven een 4x4cm doffe gloed onder het scherm zit. als ik zacht tegen de achterkant tik verdwijnt deze gloed, om daarna na enkele minuten weer tevoorschijn te komen.
Lijkt me het beste om de laptop retour te sturen.
Pagina: 1