Ten eerste kom ik haast nooit op het t.net forum en ik weet dan ook niet zeker of dit de correct plaats is, maar waar ik naar op zoek ben is een hosting provider met bepaalde specieke eigenschappen. Wat ik nodig heb is een htdocs directory waar ik een mod rewrite htaccess file kan toevoegen en waar iedere rewriten directory als subdomein word behandeld. Dus waar ik feitelijk naar op zoek ben is een provider die htdocs niet heeft gelocked en mod rewrite heeft aan staan, ik heb het namelijk nodig om mijn blogging/forum service op te hosten TODAT ik weet of het een succes word of niet, waarna ik van plan ben om OF zelf te hosten OF naar een serieuzere provider over te stappen, dus voor het moment zoek ik naar een hosting provider die vooral goedkoop is en dan maar wat minder ruimte heeft.
Alvast vreselijk bedankt als iemand me hiermee kan helpen, het gaat om m'n opensource project blogora (momenteel is er alleen een alpha versie beschikbaar, maar ik ben al verder dan dat) wat ik als service wil gaan hosten.
Alvast vreselijk bedankt als iemand me hiermee kan helpen, het gaat om m'n opensource project blogora (momenteel is er alleen een alpha versie beschikbaar, maar ik ben al verder dan dat) wat ik als service wil gaan hosten.