Toon posts:

WD Tools gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

Verwijderd

Topicstarter
Er schijnt een tool te zijn van Western Digital waarmee een aangesloten HD
kunt uitschakelen. Hiermee voorkom je problemen die kunnen optreden als je plotseling loskoppelt
van de USB-poort.

Ik kan hem niet vinden op de WD-site.

Iemand andere optie of weet waar ik het kan vinden?

Verwijderd

Zoek je dit?

Maar wat is er mis met het gewone "veilig verwijderen" van windows (mits je windows hebt...)?

Verwijderd

Topicstarter
thanks, volgens mij kom ik hier heel ver mee :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Misschien de volgende keer gewoon eerst bij het produkt op de site van de fabrikant zelf kijken is ook ee optie of gebruik eens ee search. Uit jouw topic start kan ik absoluut niet opmaken of je zelf eerst iets ondernomen hebt, voodat je het topic opende.

Hier op GoT verlangen wij van een ieder enig eigen initiatief te tonen, dit kun je doen door in de topic start aan te geven wat je zelf reeds gevonden of waar je gezocht hebt. Nu lijkt het er op dat je gewoon even een vraag gedumt hebt, daarom gaat dit topic dan ook op slot.

Edit: Ik zie dat je nog niet zo heel lang actief ben op GoT, ik raad je aan de FAQ's en huisregels eens goed door te nemen om terleurstellingen te voorkomen. In iedergeval hartelijk wekom op GoT.

[ Voor 15% gewijzigd door _Dune_ op 01-02-2009 03:50 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.