Toon posts:

onafhankelijke hardware prijsoverzichten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naast de bij jullie welbekende pricewatch wilde ik jullie inlichten over een andere site die eenzelfde dienst aanbiedt, maar wellicht beter is?:
www.prijsindex.net

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Gaan we weer? Had ik niet gezegt dat we je SPAM meer dan zat waren? Die site van jou is lang niet zo goed als Pricewatch van t.net ik neem de moeite niet eens om te kijken hoe hij er nu uit ziet, maar ik denk dat er weinig beter zou zijn, nogsteeds vol fouten ect.

grtz. Stropdas!

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb je mis!

Verwijderd

Ik vind dat Prijsindex.net er zeer netjes en verzorgd uit ziet. En het is tevens erg functioneel, dus naast de Pricewatch van Tweakers is deze site best handig. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:05
ja geweldig handig allemaal, maar ik (en ik denk veel medetweakers met mij) zit niet te wachten op aankondigingen van alle geweldige handige sites in de wereld als post in dit forum.

fijn voor je dat je een mooie site hebt gebouwd, maar probeer niet op deze manier bezoekers te krijgen, meld je gewoon aan bij de grote zoekmachines, koop eventueel wat advertentieruimte, en als je site echt goed is dan komen de bezoekers daarna vanzelf.

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Ik zal ff normaal wat zeggen ipv je gelijk afzeiken zoals je verdient. De site is al wat beter, maar ik keek weer bij HDU's en bij de schijven van IBM 5400 rpm mis ik de typenummers, wel is de prijs een paar gulden lager dan waarik me schijf vandaan had (ik betaalde 291,60 incl verzendkosten voor de 20 gig) van www.takeitnow.com , en dat bedrijf staat niet in jouw lijst). Van de 7200 rpm heb je al wel typenummers erbijgezet, das al een begin. Zoals ik al lang geleden heb gezegt: leuk initiatief, maar doe niet alsof die site niet van jou is, maar zeg gewoon dat je die zelf hebt gemaakt. Zeg gewoon eerlijk hoe het zit, en dan zullen er vast zelfs meer mensen op je site komen en krijg je meer waardering wat je toekomt.

Aanvulling:

Intel Celeron 400 1975.00?

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

ScorpioXX? Ben je nog in leven? Doe je nog wat aan de site? Ik zie PC-66geheugen staan maar AL die winkels (waarom staan ze meerdere keren in die lijst) hebben ze niet eens meer, ik weet niet hoe je aan die prijzen komt........... Als je ff zelf van alle producten doorneemt wat de type's zijn en dat er bij zet, zouden vele een stuk zijn geholpen. De site is volgens mij gewoon klote zo

Verwijderd

Topicstarter
De site van Takeitnow heeft een niet fijne structuur om te indexen door ons systeem, wellicht dat we daar nog wat op kunnen vinden.

Die celeron heb ik gemoved, die word toch vrijwel nergens meer verkocht.

Dat van pc-66 is ook gefixed, was een klein foutje.

Er zijn maar weinig produkten die alleen aan hun specifieke type's te herkennen zijn, maar inderdaad, bij hd's is dat soms wel het geval.

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 12:45
Keek eergister ff, zag dat je de prijs van 15GB IBM DTLA schijf ook bij 30GB had gepost, foutjes kunnen, maar mijn mening

Je kan moeilijk alle winkels elke dag voor elk product bij langs gaan om prijzen te checken (bij t.net doen de bezoekers dit en samen komen ze een heel end per dag)

Aanduidingen zijn bij aantal dingen beter als bij pricewatch (als iemand van tweakers dit leest, ga een dagje in die pricewatch database rommelen en orden alles een keer netjes, zet type nr's goed neer en haal dubbele dingen eruit)

Maar verder blijft pricewatch voor mij gewoon nr1 site, heb (bijna) nooit dat prijzen niet kloppen en anders verander je dus even, omdat aanbieding bijvoorbeeld voorbij is

Tot slot: Ik vind dat je zulk soort dingen hier op dit forum niet hoort te posten, zoek dan het geschikte forum uit rijtje van GoT maar neem niet die met de meeste bezoekers

Verwijderd

dat was zeker veel werk zeg...
maar als we het toch erover hebben;
twee zaken storen me mateloos aan dit soort paginas:
- wie heeft btw incl of excl. ?!?!?!
kun je dat zo moelijk laten zien?
waarom niet rood voor excl btw (bv.alternate of getitnow!!!)
- en dan zoiets als de celeron 533...
die heb je meteen 3x staan bij informatique,1,2,+3!
is dat nou pgga of fc-pga?
go on + check it out!
willi

Verwijderd

Topicstarter
-MAD-;

Foutje van 15gb/30gb gefixed, kwam namelijk doordat het typenummer van alle 75GXP's met 30 beginnen.

ps. alle veranderingen zijn morgen pas te zien

willi;

alle prijzen zijn prijzen die de consument ervoor betaalt ---> dus INCL btw. En als winkels exclusieve prijzen laten zien, dan wordt dit automatisch omgerekent.

..dat prijzen x keer geshowed worden wordt nog aan gewerkt.

Ter informatie, de celeron I 533 is fcpga (ook wel 533a genoemd) en de celeron II 533 is ppga. Correct me if I'm wrong.

Ik vind het wel fijn om te horen dat sommige naar mijn mening logische dingen toch anders vallen bij sommige mensen, daarom zal ik wat meer verklarende teksten door de site zetten zodat de gebruiker begrijpt wat hij/zij ziet.

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Haha, weer een foutje? Celeron1 is PPGA en de Celeron2 is FC-PGA, dat wist je dus niet? Waarom zijn de nieuwe P3's dan ook FC-PGA en niet PPGA? De Celly2 533A is FC-PGA en de Celly1 533 is PPGA, de Celly2 is de 566 en NIET de 566A want de A is dan niet meer van toepassing, al noemmen vele sites die ook A. Vroeger waren er ook winkels die zeiden: 333A, 366A, 400A ect. die waren ook niet lekker bezig. En dan zijn er ook genoeg site's die een ISDN-kaart een modem noemen!

ScorpioXX, lees voortaan het forum zelf ook door, dan leer je een HOOP erbij (en dan bedoel ik een HELE HOOP). En voor je site: bij de grafiek zet er ook nog ff een lijn bij die vanaf het nulpunt loopt, wel zo handig!

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die celeron 533 is gefixed. (vanaf morgen)

Als het goed is komt er ook nog de mogelijkheid om van 2 of meer onderdelen de gezamenlijke grafiek te zien, waardoor veel duidelijker te zien is hoe ze met elkaar in verband staan.

• qbits
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-03 13:37
Na alle reply's zelf maar even een kijkje genomen en mis al meteen drie winkels die een Iiyama 19"A901 HT (goedkoper) leveren.
Verder kijken was meteen overbodig.

'k zie zowiezo niet in hoe je op kunt
tegen de gecombineerde "tweakkracht" van pricewatch.

egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.

Verwijderd

Topicstarter
Om te reageren op je diepgaande test qbits;

De 2 winkels die bij pricewatch goedkoper staan vermeld zijn toevallig net 2 winkels die hun produkten erg rottig weergeven om te indexeren door ons systeem.

"'k zie zowiezo niet in hoe je op kunt
tegen de gecombineerde "tweakkracht" van pricewatch."

Ik denk niet dat je dit al doorhad, maar onze site werkt automatisch; dwz dat 's nachts de pagina's 132 winkels wordt langsgegaan door onze computer en de prijzen worden geindexeerd. Het gaat nog niet helemaal goed, er werken momenteel 28 winkels niet, waarvan er sommige expres zijn uitgezet omdat ze bijv verouderde prijzen laten zien.

Wanneer het lukt om ook die 28 laatste te indexeren kan ik alvast stellen dat onze site sowieso de laagste prijzen laat zien.
Bij sommige onderdelen is dat nu al het geval (128MB PC100 SDRAM, Plextor 12x 4x 32x SCSI, Asus A7V, ABIT K7T; bij pricewatch zijn de goedkoopste 2 prijzen incorrect).

• qbits
Vooruit dan maar nog een (even diepgaand) testje.
Ik hou de prijzen van radeons een beetje in de gaten aangezien m'n tnt2 een wat grote irritatie factor wordt.
Kijk nou een 32MB ddr voor fl 480,57 wedje slaan dat ie niet leverbaar is (laat staan voor die prijs).

Maar oke ff serieus, hoe je het doet maakt natuurlijk niet zo uit maar uit bovenstaande reply's blijkt wel dat de site nog te veel bugs heeft.
28 missing sites is overigens best veel.

egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je gelijk in qbits, komende paar weken zullen even zorgen dat de site bugvrij wordt, zodat je zeker weet dat je de goede prijzen onder je neus hebt.

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

En zeg dan gewoon dat de site van jou is ipv dat je een site hebt gevonden die onafhankelijk is. Hou m gewoon bugvrij he, en laat m beter zijn dan pricewatch van t.net, dan is het de moeite waard om te kijken

• qbits
Mischien een aardig idee om een m@il adres toe te voegen aan je site dan hoef ik GOT niet meer lastig te vallen met eventuele feedback Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

p.s Alleen Aopen kasten ? beetje beperkt

Verwijderd

Topicstarter
Heb je gelijk in Stropdas, openheid is altijd het beste. Maar hij blijft natuurlijk wel onafhankelijk :-)

Nu zijn er nog maar 23 winkels die niet werken (waarvan 3 a 4 die we expres uit hebben gezet).

Ik ben nu ook handmatig ALLE produkten aan het langsgaan om evt. fouten eruit te halen; veruit de meeste produkten zijn ok, maar ik kom idd toch zo nu en dan foute antwoorden tegen.

Mailadres staat onder 'info' op de site qbits.

"Alleen Aopen kasten ? beetje beperkt";
Klopt, InWin gaan we ook nog toevoegen en meer; Er zijn erg veel hardwareonderdelen op de markt en we zijn continu bezig onze lijst aan te vullen.
Pagina: 1