Onterechte verwijdering advertentie -> Geen reactie meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Topicstarter
Op 24 januari ontving ik een mail over de verwijdering van mijn aanbieding in vraag & aanbod, de reden was dat ik de aanbieding dubbel geplaatst zou hebben.

Dit is/was onjuist, omdat ik 2 verschillende (1 nieuw, 1 gebruikt) van eenzelfde type geheugenstrip aanbood.
Ik heb netjes teruggemaild dat de Frontpage Admin die het geconstateerd had (Microkid) niet de juiste beoordeling heeft gemaakt.

Wat mijn klacht is:
Ik krijg niet eens een reactie terug met verontschuldiging of aanwijzingen om mijn product weer terug te zetten.
Ik ben al jaren lid van tweakers, heb al wat advertenties geplaatst en verkocht via V&A, maar in mijn leefwereld vind ik geen reactie terug geen juist gang van zaken. Inmiddels heb ik de advertentie daarom opnieuw geplaatst.

[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 01-02-2009 15:46 . Reden: naam admin verwijderd ]

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waar gewerkt wordt vallen spaanders, en omdat admins op vrijwillige basis werken en ik afgelopen week veel weg was is het er tussendoor geschoten. Kan gebeuren, mea culpa. Als je op een reactie zit te wachten mail/DM me dan gewoon even, dat is toch wat vriendelijker dan hier een topic openen.
Maar goed, ik heb de ads nog eens nader bekeken, en het zijn inderdaad 2 verschillende. Het valt echter niet echt op, vandaar dat ze initieel als dubbel waren aangemerkt. Je ene ad kan dus terug, maar dat heb je zelf al gedaan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik wil me er niet mee bemoeien, maar imho sla jij de plank nu volledig mis. :?
Hij had je al gemaild toch?
Als jij daar niet op reageerd als vertegenwoordiger van T.net wat heeft het dan voor zin om nogmaals een mail te sturen?

Sure, iedereen maakt fouten ook de "rode" :+ ,
maar ik snap best dat hij een topic opent i.p.v. nog een mail waar de eerste niet beantwoord was.

[ Voor 39% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-02-2009 15:53 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Als jij daar niet op reageerd als vertegenwoordiger van T.net wat heeft het dan voor zin om nogmaals een mail te sturen?
Tuurlijk wel. We negeren echt geen normale mails hoor, dus het kan zijn dat iemand een bepaalde mail gemist heeft. Het is altijd goed om nogmaals te mailen of een DM te sturen.

Toen ik dit topic zag heb ik ook een DM naar Microkid gestuurd, want een topic gericht aan een bepaald persoon kan snel over het hoofd gezien worden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Kixtart schreef op zondag 01 februari 2009 @ 15:54:

Toen ik dit topic zag heb ik ook een DM naar Microkid gestuurd, want een topic gericht aan een bepaald persoon kan snel over het hoofd gezien worden.
Je spreekt jezelf tegen. :o
jij zag hem toch snel genoeg. :+

Anyway, ik zeg verder niks meer, heb er verder niks mee te maken :X

[ Voor 22% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-02-2009 16:14 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42
CrankyGamerOG schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:13:
[...]

En was dit topic aan hem gericht dan? :?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

CrankyGamerOG schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:13:
[...]
...
...
offtopic:
Neehoor. Het topic is niet aan mij gericht, maar heb voor de zekerheid wel een DM gestuurd naar Microkid dus. Wanneer iemand van de crew niet reageert zijn ze er even niet of hebben ze de email per ongeluk gemist. Het is altijd een goed idee om nogmaals te proberen ipv topic :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Topicstarter
Kixtart schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:23:
[...]

offtopic:
Neehoor. Het topic is niet aan mij gericht, maar heb voor de zekerheid wel een DM gestuurd naar Microkid dus. Wanneer iemand van de crew niet reageert zijn ze er even niet of hebben ze de email per ongeluk gemist. Het is altijd een goed idee om nogmaals te proberen ipv topic :)
Reactie heb ik teruggegeven 5 minuten nadat ik de mail ontvangen had. Dan neem ik aan dat je dan niet opeens weg bent.

Maar het ging mij even om het principe, dat wanneer ik mail ik geen reactie meer krijg.
Als ik iemand een brief stuur of telefonisch benader verwacht je toch ook een reactie.

Daarbij was dit volgens de geschreven teksten rond V&A de enige manier om een klacht kenbaar te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door thegeronimo op 01-02-2009 16:44 ]

The only thing to fear is fear itself

Pagina: 1