Verwijderd
volgens mij kan ut niet zo goed overweg met je bot files, heb je je comp al een keer opnieuw opgestart en opnieuw gekozen voor d3d of opengl? of heb je bestanden in een andere map gezet?
dit wil bij mij nog wel eens helpen wanneer unrealed er weer eens een potje van heeft gemaakt..:(
dit wil bij mij nog wel eens helpen wanneer unrealed er weer eens een potje van heeft gemaakt..:(
Waar slaat dat nou weer opOp zondag 25 februari 2001 19:48 schreef junkster het volgende:
Ja met deze info kunnen we weer veel.
Slotje?
En The_oman, ik heb niets verplaatst of veranderd an m'n UT folder.
Verwijderd
DMaarten, ik zie alleen hier de tekst staan " Wat the hell is er nou weer mis!!!!"
Als ik na enkele seconden denken nog niet kan bedenken wat er je bedoel met die tekst en er verder geen info/input wordt gegeven heb ik iets van "waar gaat dit over".
Maar als je met je posting iets serieus bedoelde zonder dat ik het niet inzag dat biedt ik bij deze mijn excusses aan!
Greetz
Als ik na enkele seconden denken nog niet kan bedenken wat er je bedoel met die tekst en er verder geen info/input wordt gegeven heb ik iets van "waar gaat dit over".
Maar als je met je posting iets serieus bedoelde zonder dat ik het niet inzag dat biedt ik bij deze mijn excusses aan!
Greetz
Pagina: 1