Toon posts:

Nieuwe processor

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een vraag. Ik wil een Canon HF100 gaan kopen (videocamera) en wil de filmpjes vervolgens gaan monteren op de pc in een groter filmpje. Nu is mijn verteld dat ik hier een Quad Core voor nodig ben omdat dit nogal zwaar rekenwerk zou zijn, maar helaas heb ik geen Quad Core. Ik heb een Packard Bell Imedia J9250 AIO met daarin een Intel Core2 Duo Processor E4400. Kan je nu zo maar die Intel Core2 Duo Processor eruit halen en dan een Quad Core erin stoppen en dan is het klaar? :? Of moet je dan je hele pc gaan veranderen met nieuwe koelers, videokaarten etc etc. Ik heb niet echt zo heel veel verstand van pc's maar ik zou het toch fijn vinden als iemand de moeite zou willen nemen om een antwoord te plaatsen. Alvast bedankt! :)

Groeten

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk in de handleiding en kijk welke cpu's je moederbord ondersteund. Sowieso is het zonder specs lastig om er wat zinnigs over te zeggen. Kijk naar wat je moederbord aankan en kijk dan of het de moeite waard is om te upgraden.

Dit topic gaat op slot omdat we verwachten dat je dit soort dingen eerst uitzoekt voordat je een topic opent. Mocht je tegen problemen aanlopen kun je natuurlijk altijd een topic openen, maar geef dan wel aan wat je hebt gedaan en waar je tegenaanloopt.

Dit topic is gesloten.