• prutsertje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-07-2022
Help!!!!!
Na een bios update startte windows 7 niet meer op.
Daarna beetje gaan kloten met de MBR(omdat je anders bij upstarten iedere keer weer de vraag krijgt"wilt U windows 7 of een eerdere versie van windows starten"krijgt en waarom zou ik 7 willen starten als die niet start....
Maar goed,lijkt of de bios nog goed is want kan gewoon in het bios opstartscherm komen,kan opstarten vanaf CD maar zodra ik iets van een HD wil starten(heb meerdere geprobeerd)krijg ik steevast een blauw scherm.....HELP!!!!!!!!
Zit echt met mijn handen in het haar....... :?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:09
meestal als een bios geupdate wordt, wordt hij ook gereset. misschien heb je meerdere schijven, en probeert hij nu van de verkeerde te booten? check al je instellingen van je bios is.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Misschien kun je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter FAQ even doornemen, Hangen en Opstartproblemen troubleshooter als je dat nog niet gedaan hebt.
Verder kan het ook handiger zijn even te melden wat de specs e.d. van je pc zijn (en met name je mainboard met oude en nieuwe bios versie).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem inderdaad eerst Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door.
Zoek uit waar de blauwe schermen vandaan komen (flash desnoods terug naar de vorige biosversie).

Op deze manier heeft dit topic niet veel nut, nog afgezien van de ???? in je titel is de inhoud ook vrij summier (ik mis wat je al hebt gedaan en specs). Dit topic gaat op slot. Mocht je na het doornemen van de troubleshooter tegen problemen aanlopen kun je een nieuw topic openen, maar geef hierin wel precies aan wat je nu hebt geprobeerd en waar je tegenaanliep.

Dit topic is gesloten.