Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] V&A Tracker filteren op alleen V of A

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zou het misschien mogelijk zijn om een keuze optie te maken in het voorkeuren windowtje van de V&A Tracker (waar je nu het aantal en de refresh instelt) om alleen V of A items te zien?

Ik ben meestal alleen geinteresseerd in Aangeboden items, en het gebeurt nu vaak dat ik op iets klik waarvan ik denk dat het te koop is, en dan blijkt dat iemand hetzelfde zoekt als ik :)

Het zou handig zijn als dat mogelijk zou worden. Ik heb al even gekeken in de devtrack en hier maar ik zie deze vraag nog niet staan. Sorry als hij er toch stond en ik hem over het hoofd heb gezien.

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Dit kan toch al of bedoel je iets anders?
Ga naar V&A toe en dan zie je rechts de zoekoptie staan. Vink daar 'vraag' uit en klik op Go.
Je ziet nu alle items die aangeboden zijn en niet meer de gevraagd advertenties.

Zie voorbeeldplaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/ra5c9k.jpg

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

DarkShadow16 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:45:
Dit kan toch al of bedoel je iets anders?
Hij bedoelt het in de tracker aan de linkerkant van de content.

Wat de TS als abonnementhouder wel kan doen is de Aanbod RSS in de Custom RSS trackers invullen en de standaard Vraag & Aanbod uitschakelen.
code:
1
2
3
Naam:      Aanbod
Site URL:  http://tweakers.net/aanbod/list_ads///aanbod
Feed URL:  http://tweakers.net/feeds/va/aanbod.xml

Wat in het standaard trackeritem wel handig zou zijn is dat Vraag en Aanbod een apart linkje krijgen ipv 1 gezamelijke naar het overzicht (instelbaar). Of: Vraag & Aanbod. Dan kan je of V of A maar ook V en A doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Wiethoofd op 01-02-2009 01:01 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
OMG 8)7 8)7 Ik moet nog maar eens een paar lessen begrijpend lezen nemen denk ik.

Dat hele woord Tracker is me de vorige keer ontgaan en daar mag de crew over verdergaan.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Bovenstaande request is ook al eens eerder aangevraagd \[fp/ feat] V&A tracker, alleen aangeboden
Dit is ook opgelost door een custom RSS tracker aan te maken voor de aanbod, zoals ik in m'n eerdere post al zei.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 12:22

rob_erwt

What does this button do?

De oplossing die Wiethoofd aandraagt is voorlopig inderdaad de oplossing. Voor de rest verwijs ik naar crisp's antwoord in het topic dat Wiethoofd aandraagt.

Kan deze eerst dicht.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.