merkgebonden of niet

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Ik heb onlangs een mooi lcd van Sony aangeschaft en het blijkt dat de geldkoffer nog lang niet leeg is.

Nu is de planning er een mooie reciever bij te kopen. Ik heb behoorlijk wat zitten lezen op het hometheatre topic. Veel gezien enzo.

De vragen die ik concreet heb zijn

Ben ik het beste uit met een reciever die gelijk is aan het tv merk ? Dit ivm de comunicatie tussen lcd en reciever. Die LCD heeft wat functie waarbij ik me kan voorstellen dat je daar dus wel voro bij Sony moet blijven

Ik neig naar een mooie pioneer reciever, de pioneer vsx-1018ah. Ziet er strak uit en heeft volgens mij voldoende opties. Stap 2 is dan een mooie MM-pc

Naast die reciever komt er nog een centre speaker bij. Welke weet ik echt nog niet. Ik ga dus voor stereo + centre speaker. ( speakers zijn B&W 110)

De bedoeling is igg dat alle kabels naar de pioneer gaan obv HDMI behalve mijn xbox type 1, en dat die dan alles lekker doorgooit naar de LCD.

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Jij bent het beste uit met hetgeen wat aan jouw noden voldoet voor de juiste prijs.

Ik koop hetgeen waar ik het meeste plezier aan heb en laat me niet gek maken door merkblindheid. Wat ik wel heb is een Logitech Harmony want 5 afstandsbedieningen zijn wat te gek ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Chevy454 op 30-01-2009 14:07 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Gompy58
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Chevy454 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:07:
Jij bent het beste uit met hetgeen wat aan jouw noden voldoet voor de juiste prijs.

Ik koop hetgeen waar ik het meeste plezier aan heb en laat me niet gek maken door merkblindheid. Wat ik wel heb is een Logitech Harmony want 5 afstandsbedieningen zijn wat te gek ;)
die komt er sowieso... heb welliswaar de mazzel dat mijn bravia zo'n pcmcia slot decoder ding kan hebben maar die logitech komt er.

Enige waar ik gewoon wat huiverig voro ben is dat als die pio hie rop de plank staat ik tot de conclussie kom... dat en dat kan nie... had ik die andere nu maar gekocht....

dus als iemand een reden heeft waarom die pio niet moet.... ik ben geen audio fiel, maar heb het probleem dat ik mijn poen maareen keer over d ebalk kan gooien :-)

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Gompy58 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:14:
Enige waar ik gewoon wat huiverig voro ben is dat als die pio hie rop de plank staat ik tot de conclussie kom... dat en dat kan nie... had ik die andere nu maar gekocht....
Onderzoek doen en beluisteren.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• JvS
  • Laatst online: 07-02 16:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gompy58 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:14:
[...]

Dat geldt toch voor elk merk. Over die pioneer is veel geschreven op dit forum en op andere fora. Die info kan je daar toch terugvinden :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp