Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hebben natuurlijk de befaamde 2D en 3D contest's hier op GoT lopen maar ik mis iets.
Het Algemeen tekentopic (handgetekend / tekentablet only) part 8 loopt niet echt storm en daar mag wel is verandering in komen.

Ik weet dat er nu een project bezig is maar gezien het 4 dagen per persoon is en er 20+ man aan mee doen duurt het nog wel even voordat iedereen aan de beurt is + het zijn volgens mij grotendeels photoshoppers. :)

Ik zat eraan te denken om een project/contest oid te starten die volledig aan het met de hand tekenen is gewezen, dus geen aanpassingen/inkleuringen/effecten met de computer, maar gewoon alles met de hand en potlood...
Vandaar ook deze Animo Check want het moet natuurlijk wel haalbaar zijn.

Mochten er trouwens nog Tweakers zijn die een ander idee hebben voor een project of contest, laat het hier gerust weten of stuur een DM. ;)

Poll: Teken met de hand/Tablet project/contest?
Nee
Ja
Anders, namelijk:
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=322726&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:51
Anders, namelijk:
Waarom alleen handgetekend? Als je ook tekentablet toestaat bereik je een veel grotere groep.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nvm

Ik zal het even adden, mijn beredenatie was een beetje verkeerd :$

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:29
Even dicht tot nader order. :)

Eerst overleg binnen de GFX crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:29
En besloten dat het vanwege de lopende contest en topics geen doorgang zal vinden.

Dit topic is gesloten.