Toon posts:

Tony hawk pro skater 2 gap

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of het mogelijk is zonder moon physics cheat de "are you serious!!!?" roof gap te halen
(school 2 > van de secret area karlsbald of zo over het dak naar het dak an de andere kant van de muur
het is echt een monstersprong maar ik knal iedere keer tegen het gebouw op :(

ik d8 het redelijk te kunnen omdat ik combo's van 1 miljoen kan trekken
maar het valt toch vies tegen blijkbaar :)

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:02
Weees ff duidelijker :)

Enige wat mij niet lukt daar is de videotape pakken

Verwijderd

Ja, die gap is echt moeilijk te halen, ik had hetzelfde, botste ook steeds tegen het gebouw aan |:( auw
Zonder moonfysics moet het wel te doen zijn maar ik denk dat je karakter dan alle skils op maximaal moet hebben....en veel oefenen ;)

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
skillz op max is genoeg :)

als je zoals je zegt miljoenen kan halen met 1 combo moet je ook wel je skillz aan kunnen passen d8 ik zo :)

het is mogelijk ik ben der al een paar x geweest ZONDER cheat :)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 februari 2001 20:24 schreef 3CLipZ het volgende:
skillz op max is genoeg :)
---> ik heb me skillz op max ik heb het spel al met 7 ventjes uitgespeeld of zo en dus al een paar cheats gekregen maar ik weiger te cheaten tot ik alles heb :)

als je zoals je zegt miljoenen kan halen met 1 combo moet je ook wel je skillz aan kunnen passen d8 ik zo :)
--- skillz staan aal voluit net als de borden en ik kan geen miljkoenen haklen maar zonder moeite 400.000 en af en toe neen miljoen of 800.000 punten

het is mogelijk ik ben der al een paar x geweest ZONDER cheat :)
-- ik wil ook nog niet cheaten

anywees
het dichtse bij was dat ik net niet het dak kon grinden dat was na een special op de kicker to hook en dan gelijk door
is dit de manier ?

Verwijderd

Misschien jump --> wall ride en dan weer jumpen ?

Verwijderd

Topicstarter
wallriden gaat moeilijk als je met 90 graden op een muur af vliegt :)

Verwijderd

Die gap had ik binnen 3x gehaald d8 ik.

Kan je ook niet op die vlaggenstokken landen en gelijk doorspringen?

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb ook een probleem met dit spel misschien weten jullie hoe dit kan komen.

Ik speelde het eerst gewoon en toen was er niks aan de hand maar sinds enige tijd als ik dan ga spelen dan lijkt het net of er een toets blijft steken en dan ga je de hele tijd vanzelf naar rechts toe en dat is vreselijk irritant en ik weet niet hoe dit komt.

heeft iemand anders dit misschien ook gehad????

ik hoop dat iemand het weet alvast bedankt.

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 19:32 schreef bl00dhound het volgende:
weet iemand of het mogelijk is zonder moon physics cheat de "are you serious!!!?" roof gap te halen
(school 2 >
Ik heb hem ook alleen nog maar gehaald met moon physics aan..ik denk dat je het wel kan halen als je goed timed, van rail via quarter pipe. Dan moet je genoeg vaart hebben, maar die blijft lastig :(
(Als je op die rail krind moet je halverwege eraf ollien en hem niet helemaal krinden)

Edit: Op die manier deden ze het op een filmpie van spelletjesgarnaal.

Verwijderd

De gap is niet echt moeilijk, zorg dat je alle statistieken vol hebt van je skater. Maak een hoge air rechts in de QP, vanaf deze Qp ga je recht op het kleine schansje af. Zorg ervoor dat je over de rechterkant van het schansje skate, doe een truck en je land precies in het verlengde op de bui. Doe op deze buis een special grind en laat je gewoon eraf grinden, dan meteen weer over de muur ollien en je vliegt op het dak af. Houdt altijd grinden ingedrukt want je moet echt hard gaan wil je helemaal op het dak landen.
Het is mij gelukt met een back/frontflip ertussen :)

Verwijderd

tis wel te doen ja

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:28
Op maandag 26 februari 2001 12:53 schreef Jona112 het volgende:
Ik heb ook een probleem met dit spel misschien weten jullie hoe dit kan komen.

Ik speelde het eerst gewoon en toen was er niks aan de hand maar sinds enige tijd als ik dan ga spelen dan lijkt het net of er een toets blijft steken en dan ga je de hele tijd vanzelf naar rechts toe en dat is vreselijk irritant en ik weet niet hoe dit komt.

heeft iemand anders dit misschien ook gehad????

ik hoop dat iemand het weet alvast bedankt.
Heb je toevallig een joystick/racstuurtje/gamepad aan je PC hangen? dan moet je die uitzetten of beter kalibreren

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Op dinsdag 27 februari 2001 00:40 schreef Xtuv het volgende:

Heb je toevallig een joystick/racstuurtje/gamepad aan je PC hangen? dan moet je die uitzetten of beter kalibreren
Ja ik had er wel een gamepad aanhangen maar die heb ik er al uitgetrokken en die is nog niet eens geinstalleerd geweest ook maar hij doet nog steeds raar dan dus dat is het ook niet :(

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

vast wel :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
nosegrind op de buis trouwens.. gaat net wat harder...

Verwijderd

Mwah
Het is niet zo moeilijk. Je moet gewoon (zoals ik al zei) op die vlaggen springen.
Gelijk grinden en doorspringen en hoppa, je bent er. In 1x is wel moeilijk. Maar het is haalbaar.
Suc6
Pagina: 1