Verkopen Playstation 2 halveren

Pagina: 1
Acties:

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 21:47
nieuws: Verkopen Playstation 2 halveren

Volgens mij moet dat zijn: Verkoop Playstation 2 halveert of Verkoop Playstation 2 gehalveerd, maar in elk geval enkelvoud.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-02 17:11
Niet alleen het aantal verkochte consoles, maar ook het aantal verkochte games halveerde. De verkoop van PS3's daalde eveneens, zo blijkt uit kwartaalcijfers van fabrikant Sony.

Dat de PS2 met zijn laatste loodjes bezig is, is af te leiden uit sterk gedaalde verkoop van PS2-games. Deze daalde met maar liefst 31,2 miljoen stuks naar 29,7 miljoen verkochte game.

Kan ik geen halvering noemen ;)

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Geebee: 'verkopen' als synoniem voor 'verkooptransacties' is hier wmb goed op zijn plaats. Wordt bij mijn weten ook vaak genoeg zo gebruikt, dus dat laat ik ongewijzigd.

Sendar: een daling van 60,9 miljoen naar 29,7 miljoen is een daling van 51,2 procent, en dat mag zeker wel een halvering genoemd worden.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-02 17:11
Mijn excuses ik las het niet als een daling van 31,2 miljoen.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 13:37

Geckoo

Good news, everyone!

waarom wordt alles beschreven als een duizend miljoen ipv een miljard?? om het verschil te benadruken?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Kennelijk, maar ik vind dat maar vreemd overkomen en heb het aangepast :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1