[PHPMyBackupPro v2.1]Scheduled backup werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik draai op een server met behulp van PHPMyBackupPro v2.1 (http://www.phpmybackuppro.net/) elke zoveel uur automatisch een backup. Dat werkte voorheen prima, maar sinds een tijdje krijg ik alleen maar lege dumpfiles. Als ik echter handmatig op 'backup' klik gaat alles prima.
Opnieuw installeren werkte ook al niet.

Op mijn thuispc gaat alles perfect. Geschedulde backups worden keurig gedraaid met een gevulde dumpfile.
Ik heb een middag besteed met het debuggen van de code van PHPMyBackupPro, maar kan niks vinden. PHPMyBackupPro blijft roepen dat de geschedulde backups werken...ja duh, maar ik krijg lege dumpfiles.

Concreet nog even het probleem: PHPMyBackupPro v2.1 levert op de server bij een scheduled backup lege dumpfiles af. Handmatig op de knop 'backup' drukken gaat wel goed.
Thuis gaat alles wel goed; ook geschedulde backups.

Sowieso ben ik van plan over te gaan op cronjobs, maar ik kan niet uitstaan dat dit niet wil werken, vandaar mijn vraag:
Wie weet waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zo veel. Kijk je logs na, mail hun support. Het is moeilijk te zeggen zonder veel informatie.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Eerste gok: verschil in rechten waaronder de geschedulde task wordt uitgevoerd en account waaronder je "op de knop" klikt. Verder is het inderdaad een kwestie van logfiles nakijken en desnoods googlen of contact opnemen met de supportdesk. Ik zie niet in wat dit met PRG te maken heeft, anders dan dat het product toevallig in PHP is geschreven. Ik zie geen programmeerprobleem maar een backupprobleem en een supportvraag ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 29-01-2009 23:03 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.