Toon posts:

ASUS P6T Deluxe OC Palm Edition

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een ASUS P6T Deluxe OC Palm Edition kopen via ebay voor 220£ dat zou zo'n 238,30€ zijn. Het is een gebruikt moederboard. De verkoper zegt dat het ' serial number' nog intact is hij is getest en hij is goed bevonden. Verder mist er een 'I/O shield' dat is zo'n 10€ dus dan kom ik al weer op een bedrag uit van 248,30€ en de verzendkosten bedragen 24£ dat is 26€. Dan ben ik voor dat board 274€ kwijt. Dan heb ik nu zo'n 10€ 'winst'.
Nu komt mijn vraag :P [Is de vraag prijs van 238,3 niet veel te veel voor dit moederboard waar geen 'winkel garantie' opzit, Het 'I/O shield' ontbreekt en je niet weet wat de vorige eigena(a)r(en) ermee hebben gedaan.
Hoe het er nu naar uitziet kan het board beter nieuw kopen

(Ik betaal met paypal dus als het een tegenvaller is ben ik tot 1000€ verzekerd)

Is de vraagprijs teveel of juist goed (graag jullie mening) !

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vraag jezelf af of het die 10 euro winst waard is of niet (en of je niet net zo goed een moederbord van 100 euro minder kunt kopen).

Dit is iets wat je zelf moet beslissen, je moet je afvragen of het slim is voor €10 'winst' dit risico te nemen of niet. Dit topic gaat daarom ook op slot.

Dit topic is gesloten.