Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:41
Goeie avond,

Na veel internetpagina's en een topic hier te hebben doorgespit over je btg bij HI zit ik nu nog met een resterende vraag.
Ik heb sinds 20 Januari een HI 13,95 Sim only Abbonement, simpele rekensom leert dat dit tegoed (keer een belminuut van 30 cent buitenbundeltegoed, 275min btg) mij een tegoed van 82,50 moet geven?
Nu stap ik op 20 min in het high abbo, vraag ik mijn tegoed op (sms verdubbelaar aan) en krijg ik te zien dat ik nog 31,94tegoed heb tot 01 februari.
Krijg dan op 01 februari een nieuw tegoed van 82,50? en hoef ik maar van 20jan tot 1feb de kosten te betalen (dus iets van 4 euro ofzo?) en krijg ik daarna mijn complete tegoed (En dus hele abbo kosten maandelijks)?

Of beredeneer ik dat verkeerd, wie o wie kan me een beetje vooruit helpen? :9

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
StormingSoul schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:49:
Krijg dan op 01 februari een nieuw tegoed van 82,50? en hoef ik maar van 20jan tot 1feb de kosten te betalen (dus iets van 4 euro ofzo?) en krijg ik daarna mijn complete tegoed (En dus hele abbo kosten maandelijks)?
Correct. Als nieuwe klant maak je in de meeste gevallen de eerste maand een 'halve maand' (of kwart of driekwart) om aan te sluiten bij een groep bestaande klanten, wiens abonnementsmaanden gelijktijdig lopen. Je zult op de factuur zien dat ze voor deze maand slechts 20 januari tot 1 februari rekenen, in plaats van de volle mep.

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:41
Duidelijk, hartstikke bedankt!