Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dazzle DVC 170, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee guys,

Ik ben opzoek naar de Dazzle DVC 170, echter lijkt deze toch echt nergens te koop te zijn. Het hele product heet Dazzle Video Creator Platinum DVC 170, echter heb ik al twee producten gekocht (bij Alternate en Bol.com) en dat bleken twee maal de DVC 100 te zijn, iets waar ik totaal niets aan heb.

Zo ziet de Dazzle DVC 170 eruit: Afbeeldingslocatie: http://www.convergent.com.sg/image/productdetailimage/Dazzle%20DVC170.jpg

Weet iemand waar deze te koop is, er zit namelijk veel haast achter, aangezien ik beelden van de PlayStation 3 en Xbox 360 wil opnemen voor een gameprogramma wat ik produceer.

Ik hoor graag van jullie!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:48:
Hee guys,

Ik ben opzoek naar de Dazzle DVC 170, echter lijkt deze toch echt nergens te koop te zijn. Het hele product heet Dazzle Video Creator Platinum DVC 170, echter heb ik al twee producten gekocht (bij Alternate en Bol.com) en dat bleken twee maal de DVC 100 te zijn, iets waar ik totaal niets aan heb.

Zo ziet de Dazzle DVC 170 eruit: [afbeelding]

Weet iemand waar deze te koop is, er zit namelijk veel haast achter, aangezien ik beelden van de PlayStation 3 en Xbox 360 wil opnemen voor een gameprogramma wat ik produceer.

Ik hoor graag van jullie!
Die ligt bij ons in de winkel (Ermelo) op voorraad (even vanuitgaand dat de voorraad in de computer klopt), ean 613570218425

• Flyingdutchie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 22:04
Ik heb hem gisteren voor €60,- bij de Dynabyte gekocht, maar de software valt me een beetje tegen.
Het enige wat je kunt doen is een video direct naar de harde schijf opnemen of op een dvd branden.

Je hebt geen mogelijkheden om er stukjes tussen uit te knippen en plakken omdat het programma er direct een VIDEO_TS mapje van maakt.
Ook krijg ik steeds na 12 seconden een melding ''Brandfout'' als ik hem wil opslaan op de harde schijf. :( OPGELOST

Om de software hoef je het dus niet te doen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er Pinnacle Studio 11 er al op staan, en ga toch niet monteren met dat programma dus dat is het probleem niet. Dynabyte in Den Bosch had alleen de oude versie, zal het nummer hier boven even bellen.

• Flyingdutchie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 22:04
Ik heb deze gekocht. Ziet er iets anders uit als op jouw plaatje, maar het verschil ligt hem volgens mij in de software.
Boven de €50 gratis verzendkosten bij Dynabyte :o