Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Helleuw mede-helpers,

Als ik m'n E-Ten X500 wil syncen met ActiveSync (4.5), dan krijg ik (tegenwoordig) een rare foutmelding: 80180001.
Ik heb overal gezocht, maar deze fout lijkt zelden voor te komen. En áls ik al iets vind, dan zie ik een oplossing die niet helpt. Ik heb ActiveSync opnieuw geïnstalleerd, mn Outlookprofiel opnieuw aangemaakt, m'n pda gereset...niets helpt. Zet ik alle vinkjes uit, bij Contactpersonen en Agenda enzo, dan zegt ie dat ie gesynct heeft (alleen wordt er dus niks gesynct) en kan ik wel de inhoud van de pda zien (bladeren dus).
Ik sync dus met mn lokale Outlook en niet met een server.

Iemand nog een ideetje?

Verwijderd

Op internet zegt men dat het opnieuw installeren van de GPRS wizzard voldoende moet zijn.
Ik heb net deze melding (80180001) bij verholpen door het opnieuw installeren en even de wizzard opnieuw op te starten met "recovery" en een beetje rommelen zoals edit van een locatie.
Het heeft bij geholpen om de 80180001 te verwijderen.
NB. Ik heb een Eten M700 met WM6.1 en weet niet of dat veel uit zal maken.
*O* Deze oplossing scheelt alles opnieuw te flashen, installatie van software en instellingen goed zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 14:20 . Reden: Toevoegen van extra info. ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nou, geen idee welk internet jullie hebben maar ik vond net meerdere topics elders op internet dat mogelijkerwijs verkeerde devices in je DeviceManager staan; blijkbaar is dat niet gecontroleerd. En ik heb 2 mensen gevonden die het probleem ook hadden en geen zin om te troubleshooten en die hebben hun GSM een hard-reset gegeven waardoor het OS zichzelf terugbrengt naar Default en daarna werkte het wel weer.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-10 18:51

nIghtorius

Poef!

Controleer dat je sommige mappen niet te diep hebt.

had laatst iemand dat ook een ActiveSync fout kreeg. en die had in de verwijderde items de volgende pad staan

\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN\Postvak IN

en dat vond ActiveSync niet zo leuk.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)