Ik ben al een hele middag aan het kloten om een simpele FTP-server op te zetten. OS Is Ubuntu 810 en ik wil een grafische ftpserver, geen text-based. Ik heb dus geen behoefte aan reacties, die niet over een grafische server gaan. Alles is geupdate en alle verwante zaken zijn geinstalleerd via de application manager.
Tot nu toe heb ik GPROFTPD geinstalleerd. Deze staat keurig bij de programma's, maar bij 't opstarten flits hij in enkele tienden van seconden weer weg. Graag had ik Filezilla server oid erop gezet, maar dit draait niet (stabiel) in Ubuntu. Graag opmerkingen hoe GPROFTPD te fixen of suggesties voor een andere (eenvoudige) grafische FTP-server.
Tot nu toe heb ik GPROFTPD geinstalleerd. Deze staat keurig bij de programma's, maar bij 't opstarten flits hij in enkele tienden van seconden weer weg. Graag had ik Filezilla server oid erop gezet, maar dit draait niet (stabiel) in Ubuntu. Graag opmerkingen hoe GPROFTPD te fixen of suggesties voor een andere (eenvoudige) grafische FTP-server.
[ Voor 6% gewijzigd door Autoreply op 29-01-2009 17:58 ]