Toon posts:

Avid + Radeon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor een klant een video bewering's PC samenstellen. Nu wilde ik voor de Radeon 4850 gaan, maar één van de belangrijkste programma's die hij gebruikt is Avid Media Composer 3, en op de site van Avid staat "Note 1: Only Nvidia cards are supported". Ik vind dit beetje raar, ATI is wel een 'official partner' van Avid, en ik kan me bijna niet voorstellen dat niemand met een ATI kaart dit programma zou kunnen gebruiken.

Betekent dit dat de software het echt niet zal doen op een 4850, of is dit meer een juridische indekking? Zijn er mensen hier die ervaring hebben met Avid Media Composer 3 i.c.m. een Radeon videokaart? Of is het toch verstandig dan maar voor een Nvidia kaart te gaan?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 10:28
http://www.google.com/sea...+Composer+3+ATI+cards&lr=

Only nVidia graphics are officially supported on either platform, and although ATI cards will work, don’t expect support

Alle vragen hebben een antwoord

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:23
Hoi Sanne,

Ik werk zelf voor Avid, en ik kan je mededelen dat Ati kaarten gewoon niet ondersteund zijn en deze zullen ook niet naar behoren werken. Met name de render stage geeft problemen met de kaart. (Eigen ervaring ;))

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl