Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dilemma! verkeerde levering; Tempest of Apollo

Pagina: 1
Acties:

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:25
Ik heb bij PC Megastore de NZXT apollo besteld.
Maar ik kreeg tot mijn verbazing de Tempest binnen.
De tempest is 20,- duurder en heeft 6 fans en de Apollo maar 2.
Ik vind de apollo wel mooier. Maar mijn moederbord heeft maar 2 system fan aansluitingen.
Is hier iets aan te doen (de aansluitingen dan...)? Wie kan mij helpen met dit dilemma?
Ik ben wss wel de garantie kwijt als de Tempest hou, want op de bon staat de apollo.

[ Voor 11% gewijzigd door japie06 op 29-01-2009 16:14 ]

Verwijderd

Heb je al contact met ze opgenomen?

• japie06
Nee nog niet, want moet ik die tempest zeker inleveren.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

japie06 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:14:
Je kan altijd de tempest bijhouden totdat je iets geregeld hebt met de shop.
Wel is het belangrijk dat je het niet uitpakt als je een regeling treft, kan over gezeikt worden.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

japie06 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:14:
Denk je dat ze een werknemer minimaal een uur aan administratie/rompeslomp laten doen, terwijl ze ook een klant blij kunnen maken en jij wat positiefs over de winkel kan zeggen?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wazige redenatie; geen zin om een case van 20 Euro duurder in te leveren terwijl je zelf zegt dat je de andere mooier vindt.

Of je kan natuurlijk niks zeggen en wachten tot de leverancier contact met je zoekt en vraagt of je die 20 Euro wil ophoesten omdat je zelf niet hebt gereageerd op een verkeerde levering.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• japie06
Ik zal contact opnemen en hier melden wat ze te zeggen hebben.
MAX3400 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:19:
Wazige redenatie; geen zin om een case van 20 Euro duurder in te leveren terwijl je zelf zegt dat je de andere mooier vindt.

Of je kan natuurlijk niks zeggen en wachten tot de leverancier contact met je zoekt en vraagt of je die 20 Euro wil ophoesten omdat je zelf niet hebt gereageerd op een verkeerde levering.
Maar de Tempest heeft ook voordelen, er zitten meer fans op. Ik vind de Tempest niet lelijk maar de Apollo wel mooier.

Kan ik die al die 6 fans ook op mijn moederbord aansluiten die maar 2 sys fan aansluitingen heeft?

En waarom zou ik die 20,- moeten ophoesten? ZIJ maken die fout.

EDIT: De telefoon is onbereikbaar, ik heb maar een mail gestuurd.

[ Voor 89% gewijzigd door japie06 op 29-01-2009 16:40 ]

• japie06
Ik heb contact met PC Megastore en ze boden mij aan om de Tempest te houden en dat ik dan een nieuwe factuur kreeg zonder te hoeven bijbetalen. Of ik kon de Tempest zonder enige extra kosten omruilen met de Apollo. Ik heb er voor gekozen om de Tempest te houden. Maar ik moet wel zeggen, ondanks dat ik het verkeerde product geleverd kreeg, dat de service uitstekend is. Dit topic mag wat mij betreft dicht.
Pagina: 1